March 24, 2012

What I eat?

Rozhodla jsem se udělat takový menší článek o tom co ráda jím.
Asi před rokem jsem si uvědomila a začala řešit, co vlastně jím.Udělala jsem radikální rozhodnutí přestala jsem jíst nezdravé věci, jako třeba: chipsy, sladkosti, bílé pečivo, polotovary atd..začala jsem pít jen vodu, nebo třeba zelený čaj.Jím hodně rýži, hranolky ty jsem neměla už ani nepamatuji a například brambory nejím odmalička.Vyřadila jsem bílé pečivo a jím jen celozrnné a je mi fajn :).
co jíte vy?
Ovesná kaše
Rozmixovaný pomeranč mňam, mňam♥

25 comments:

  1. Vypadá to moc dobře. Moc ráda čtu takové posty.

    ReplyDelete
  2. ten toast vypadá úžasně :)

    ReplyDelete
  3. tak už vím, proč máš tak uzasnou postavu!:)

    ReplyDelete
  4. mňam :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. mňam, mňam, víš jak miluju jídlo ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. vím,aspoň máš inspiraci co psát do tý školy :D

      Delete
  6. mnňam! jahody bych si dala:)
    já se snažim jíst zdravě, ale poslední dobou jsem se pěkně utrhla z řetězu:/:D

    ReplyDelete
  7. To prvé ma prekvapilo, teda chlieb (aspoň dúfam že to je chlieb:D) s banánom a jahodami. AKo to chudí? Nikdy by ma nenapadlo to vyskúšať :) A aj ja som asi pred mesiacom úplne upravila môj jedálniček a tiež sa cítim oveľa oveľa lepšie :) A takéto posty môžeš dať kľudne častejšie, aspoň mám inšpiráciu, čo jesť :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to žitný chleba a je dobrý :),dám takový post častěji.

      Delete
  8. Pokud máš z tohodle tak užasnou postavu, tak bych měla začit taky :X:D

    ReplyDelete
  9. mňam! tak z tohohle jsem dostala hlad! :DD krásné fotky :)

    ReplyDelete
  10. Mňam ! Hned bych vše snědla ! :D

    ReplyDelete
  11. já obdivuju všechny, kteří se dokážou vzdát hranolek, zmrzliny a podobně.. mám pocit, že kdybych to udělala, asi bych se o hodně ochudila, protože já miluju jídlo :D i když je pravda, že mám ráda i zdravý jídlo - zeleninu, ovoce, tofu, rýži... ale to nezdravý si odpustit nedokážu :D

    ReplyDelete
  12. já si většinou dělávám na večeři zeleninové saláty..úplně je miluju!:)

    ReplyDelete
  13. Tak koukám také zdravě, ale vypadá to moc dobře:))

    ReplyDelete
  14. Já to nikdy nedokážu.. všude mě obklopuje samá nezdravá strava. vlstníme pizzerie, hned vedle je několik cukráren apod. :D ale teď, když vidím svoje nohy, tak se k tomu dokopu!! :P
    Love, Barbra :**

    ReplyDelete
  15. mňam! :) Uznávam ťa, že si to dokázala. Ja som sa tak rozhodla práve dnes a uvidím, koľko mi to vydrží ;)

    /giveaway u mňa na blogu/

    ReplyDelete
  16. jím asi tak podobně, kdyžtak se můžeš podívat ke mě, mám tam fotek habaděj;) a rozmixovaný pomeranč jsem ještě nejedla.... to mi přijde takové nereálné... =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. proč nereálné?Vždyť je to jako 100% džus,radši si ho udělám než pít kupovaný :)

      Delete
  17. Tu kaši uplně miluju :D Taky jsem si říkala že to asi nebude nejlepší ale ráno si myslím že to nevadí:) A my u toho měli žličku : Jsem na kaši :D :))

    ReplyDelete
  18. super novy jedalnicek pre mna :D

    ReplyDelete
  19. Obdivuji tvou výdrž, já bych bez těch nezdravostí asi zdechla!

    ReplyDelete
  20. Občas se také snažím jíst zdravě a vybírat správné potraviny, ale jak řekla Štěpánka, obdivuji tě! Neměla bych na to trpělivost :D Navíc při naší školní jídelně je to těžké.. :D

    ReplyDelete
  21. pomeranč je škoda mixovat, ne? :P nejlepší jsou čerstvý, krásně šťavnatý!

    ReplyDelete