April 20, 2012

Citron, Honey & Coriander Traveller

Nedávno mi přišel balíček od crabtree-evelyn, který mi udělal velikou radost :).Přišel mi cestovní balíček přesně TENTO který obsahuje krém na ruce, mýdlo, sprchový gel, tělové mléko.Všimněte si krásného balení, moc se mi líbí :).

V první řadě bych chtěla vychválit krém na ruce, který se okamžitě vstřebá a to je super.Měla jsem plno krémů, které jsem dala na ruku a krém se ne a ne vstřebat, že jsem si musela jít utřít ruce.Dala jsem ho mamce, jelikož krémy moc nepoužívám a mamka stále nenašla ten ideální.Tento si opravdu vychvaluje a + je, že nádherně voní opravdu jako med a citron.
Tělové mléko-nemohu nijak porovnávat, jelikož jsem jich moc nevyzkoušela.Ale co jsem zpozorovala je, že hydratuje tak nějak normálně a též se okamžitě vstřebá.Pokožka je hezky jemná a voňavá.
Sprchový gel- jsem zkusila jen párkrát a nevím co říct :D, prostě sprchový gel.Vylezete z vany kráásně voňavé.
Mýdlo nemám odzkoušené, balíček si nechám na cestování, skvěle se vejde do tašky a jsou v něm samé užitečné věci :).
Myslím, že pokud chcete třeba někomu udělat radost, je to pěkný dárek :).

19 comments:

  1. Jako dárek to je opravdu dobrý nápad, nejraději bych to očuchala!!:)

    ReplyDelete
  2. vypadá to super a taky to musí krásně vonět :)

    ReplyDelete
  3. to musí hezky voněěět O:)

    ReplyDelete
  4. hlavně ty obaly jsou krásné, vůni bych si asi vybrala jinou :)

    ReplyDelete
  5. Nominovala jsem tě na Versatile Blogger Awards, tak se podívej jestli chceš ;)
    http://styleinheart.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-awards.html

    ReplyDelete
  6. Vipadá to nádherně a určitě to i nádherně voní!! ;)

    ReplyDelete
  7. Páni !Vypadá to vážně dobře :)

    ReplyDelete
  8. krásný, brala bych všechno :-D

    ReplyDelete
  9. Ahoj :-) nominovala jsem tě do Versatile Blogger Award :-) odkaz: http://thefashionkingdom.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html#more :) doufám, že ti to udělá radost ;)

    vypadá to božsky :)

    ReplyDelete
  10. Ďakujem bejby :)
    .. vyzerá to fakt skvelo a tá kombinácia medu a citronu <3

    ReplyDelete
  11. super výbavička!
    P.S. psala jsem na mail, tak mi prosím odpověz, abych věděla, jestli s ním mám počítat nebo ne ;)

    ReplyDelete
  12. thank you for following!follow you back!:)

    ReplyDelete
  13. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Výhra je farebná, nositeľná, veľmi trendy. Stačí trošku kreativity a fantázie a môžeš vyhrať. Teším sa na teba a tvoje dielo :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/04/giveaway-3.html
    Klepi

    ReplyDelete
  14. vypadá to dobře, je to i krásně zabalené:)

    ReplyDelete
  15. jako dáreček to určitě potěší:) Máš moc pěkný blog!
    http://kristygoodwill.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Vypadá to skvěle! :)

    ReplyDelete
  17. Citron voní krásně :)

    ReplyDelete