April 12, 2012

Crabtree-evelyn

Nedávno mi přišly vzorečky ze stránky crabtree-evelyn.Tělové mléko, sprchový gel, krém na ruce.Krém na ruce jsem dala mamce, která ho ocenila.Má hodně suché ruce a pořád si je musí mazat a tento krém jí vyhovuje, vyzkoušela jich už hodně a tento je nejlepší.Rychle se vstřebá a není mastný.Najdete ho TADY
Sprchový gel nemohu nijak soudit, použila jsem ho jednou a zdá se mi dobrý.Hezky voní, na stránkách ho nemohu najít.
A s tělovým jsem také spokojená, rychle se vstřebá a nemohu si stěžovat.Celkově, tyto výrobky stojí za zkoušku.

9 comments:

  1. Vypadá to celkem dobře..ale možná jsi to mohla trošku rozepsat :)

    ReplyDelete
  2. Vypadá to dost dobře :)

    ReplyDelete
  3. Aj podla mna si to trochu mohla rozpisat :)

    ReplyDelete
  4. už jsem četla kolikrát, že tyto výrobky krásně voní :)

    ReplyDelete
  5. Vypadají skvěle a já krémy na ruce používám každý den asi 5x a myslím, že tento by se mi velice hodil:-D

    mymagic-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. moc hezký článek Leo!:)

    ReplyDelete
  7. brala bych je už kvůli obalu! :D

    ReplyDelete
  8. hezké moc :) mají krásné obaly na to, že to jsou vzorečky :)

    ReplyDelete