April 29, 2012

Hair Care:Loreal

Svým vlasům jsem dala za život docela dost zabrat, tak si pořizuji různé přípravky a snažím si vlasy uzdravit.Poslední dobou jsem narazila dost dobrých přípravků a právě dnes vám ukážu tři od Loreal.Všechny jsem je pořídila ZDE.
Jako první bych asi představila sérum na roztřepené konečky, které slibuje:zacelení, uhlazení, jemnost.
Konečky to opravdu hezky zjemní,uhladí a vypadají bohatější.Je to olejíček, ale vlasy nemastí!Je to super věc a budu kupovat pravidelně.Cena:cca 239kč
Déle mám od této značky mléko také do roztřepených konečků.Mělo by vyživovat, dodávat hebkost, chránit vlas.Já osobně si trošku nanesu na celé, vlhké vlasy a pak vmasíruji i do konečků.Jsem spokojená, vlasy mám takové těžší a kvalitnější.Také 239kč
Poslední je maska pro jemné vlasy a extra zničené.Já mám odjakživa hodně jemné vlasy jako miminko :D.Slibuje že, vlasy budou objemnější a lesklejší.Vlasy mám odjakživa lesklé, tak neposoudím :)..ale objemnější skutečně jsou.Má se aplikovat do vysušených vlasu a poté smýt, to se mi moc nechce..tak si ji nanesu prostě na mokré vlasy, nechám působit a smyji.Vlasy jdou po ní krásně rozčesat :).249kč
PS:prosím o like TADY

15 comments:

  1. máš krásne vlasy,ja ich mám v hroznom stave

    ReplyDelete
  2. Ja mam vlasy zničené, určite niektorý vyrobok vyskusam! :))

    ReplyDelete
  3. nějaký olejíček si chci pořídit už dlouho :)

    ReplyDelete
  4. Asi se podívám po těhle výrobcích, protože mám špatné konečky :/

    ReplyDelete
  5. ty jo, zrovna něco na konečky sháním, tak děkuji za tip ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. určite niečo z toho asi vyskúšam , to prvé je na štiepenie končekov? ..

    môj nový, druhý blog, ktorý sa snažím rozbehnúť http://sue-s-wonderland.blogspot.com/, tak ak ma navštíviš, poteším sa :*

    ReplyDelete
  7. máš krásne vlasy :) chcela by som niečo z toho vyskúšať. :)

    ReplyDelete
  8. hmm vypadá to moc dobře :) nejspíš něco vyzkouším :P

    ReplyDelete
  9. něco z toho bych určitě měla zkusit, protože v poslední době moje vlasy dost trpí.. :( myslím, že je mám asi tak stejně dlouhé jako ty:)

    ReplyDelete
  10. Super článek, určitě něco z toho vyzkouším! :)

    ReplyDelete
  11. Tobě se líbí Drážďany? Já vysloveně nesnášim celý Německo. Jediný, co se mi snad líbilo byly ceny a synogoga:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nebyla jsem tam, ale prej to tam hezký.Jinak Německo taky nemusím :)

      Delete
  12. Ten problém s vlasy jako miminko mám taky! Snad mi jednoho krásného dne nějaké přípravky zaberou nebo se má struktura vlasu dospěje!:D

    ReplyDelete