April 4, 2012

Hurraw!

Všude jsem četla o balzámech na rty Hurraw!Tak jsem se je rozhodla taky vyzkoušet.Líbí se mi, že nejsou testovány na zvířatech a je vše čistě přírodní.Balzámy mám krátce, ale mám z nich velmi dobrý pocit.Mají super konzistenci,nelepí a vydrží.Já jsem si vybrala příchuť grapefruit po které se rty lehce zabarví do růžova a noční péči, která krásně voní po vanilce.Vždycky v noci bloudím po bytě a hledám nějaký balzám, jinak prostě neusnu :D..konečně jsem našla ten pravý.
balzámy koupíte ZDE

22 comments:

  1. no možná bych je i ráda vyzkoušela, jenže je tolik příchutí a já jsem tak nerozhodná :-D

    ReplyDelete
  2. Dost jsem o nich slyšela a asi si je pořídím, myslíš, že ej mají i v nějakém kamenném obchodě ?

    ReplyDelete
  3. Já bych si asi vybrala vanilku, kokos a čokoládu, hihi:D taky by mě zajímalo jestli se dají zakoupit v kamenném obchodě:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. řekla bych že ne,ale poštovné máte zdarma :)

      Delete
  4. taky bych je ráda vyzkoušela :)

    ReplyDelete
  5. Ty vypadají dost dobře :) jdu omrknout ten eshop :)) dik za tip, přírodní produkty, to já ráda :)

    ReplyDelete
  6. Já bych zkusila zelený čaj a samozřejmě čokoládu!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Čekám až vyplácám polovina Lip smackerů , které mám a objednávám :)

    ReplyDelete
  8. Vyzeraju veľmi dobre, skusim ;)

    ReplyDelete
  9. tie musia voňať na spapanie :))

    ReplyDelete
  10. Já bych chtěla asi třešeň,nebo to je višeň? Teď nevím..:) Ale miluju grapfruitový čaje! :DD

    ReplyDelete
  11. Taky se chystám nějaký balzám pořídit!Vypadá skvěle a četla jsem na něj jen dobré recenze:)

    mymagic-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. aa už som o nich čítala na viacerých blogoch - vyzerajú úžasne!:-)

    ReplyDelete
  13. Ja ich chcem :) Ako si platila?

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Když jim to pošleš na účet máš zdarma poštovný :)

      Delete
  14. Vypadají vážně dobře:)

    ReplyDelete
  15. taky na ně už dlouho koukám (přesně na tyhle dva :D ) tak uvidí jestli si je pořídim :)

    ReplyDelete
  16. musím musím musím si ho objednat!

    ReplyDelete
  17. Uplně tu vůni cítím. :)

    ReplyDelete
  18. Vypadají dobře .)

    ReplyDelete