May 17, 2012

BIG new in

Omlouvám se, že mám dva new in hned po sobě, ale když já neodolám.Dnes vám ukážu vážně hodně věcí, jelikož ke včerejšímu balíku z Bezvasportu přišlo ještě Romwe.Tak snad se vám bude líbit a těšte se na outfity!
Kdo sleduje můj Facebook, tak se mohl dočíst, že jsem vyhrála Romwe giveaway a mohl vidět i co jsem si objednala.
Košile je krásná, jen mé ruce jsou dlouhé a je mi trošičku krátká :D, ale není to zas tak  tragické.Když rukávy vyhrnu, vypadá to taky dobře.
 Collar byl součástí výhry, poslali mi tento a líbí se mi!:)
Asymetrická sukně, tu jsem si zamilovala.
 Jsou to spíš takové jednoduché kousky, které mi v šatníku chyběly.
Miluji USA, tak jsem si prostě tyhle šortky nemohla nechat ujít!Chudák mamka, která je musela celé zmenšovat, protože i XS mi padalo :D.
Tyhle černé, dlouhé šaty nejsou z Bezvasportu, ty jsem dostala od mamky.Už se těším až si je vezmu!:)

40 comments:

  1. Krásne vecičky, najmä blúzka a sukňa ! :)

    ReplyDelete
  2. skvělé kousky! ♥ trochu ti závidím sukni z romwe a pak to krémovo-černé tričko :D

    ReplyDelete
  3. nádherne veci, tá košela a tie tričká su uplne najlepšie! :))

    ReplyDelete
  4. krásné věci ♥♥♥

    ReplyDelete
  5. Take part in the same Romwe's contest and win 60$ and sunnies on my blog! Here are details: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/aniesbrand-and-romwes-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Je to šedé tričko mám a tie kraťasi sú tiež na ceste :)

    ReplyDelete
  7. to jsou úžasné věci:))

    ReplyDelete
  8. bezvadný věci ! závidím ti ! taky bych někdy chtěla nějakou giveaway vyhrát :D

    ReplyDelete
  9. všetko úžasné!!

    ReplyDelete
  10. ty kraťasy! áááá <3 :D Collars se mi moc nelíbí, ale tenhle je krásný :)

    ReplyDelete
  11. na romwe jsi měla štěstí, samé nádherné věci a první dvě z bezvasportu taky :)

    ReplyDelete
  12. Jé, snad taky někdy vyhraji romwe a při mém štěstí to bude, když si tam něco objednám a zaplatím to. :D ale všecko oblečení vypadá krásně! :) Koukni ke mě

    ReplyDelete
  13. krásne veci :) a tie prvé šaty sú nádherné ;)

    ReplyDelete
  14. Mco se mi líbí úplně všechny věci:)

    ReplyDelete
  15. všechny věci jsou skvělé, ale ty šortky, ty jsou top! :)

    ReplyDelete
  16. Tie veci z Romwe sú perfektné.. :)

    ReplyDelete
  17. Taky přemýšlím o asymetrické sukni ale pořád si nejsem jista...

    ReplyDelete
  18. Krásné věci sis vybrala, už se těším na outfit posty! Sukně má krásnou barvu. Dodatěčně gratuluju k výhře :)

    ReplyDelete
  19. Nevím,co se mi líbí víc! :) Asi šaty,a ta sukně! <33

    ReplyDelete
  20. krasne vecicky :) uzas :)

    www.artjournalstories.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ty krajkové šaty ♥

    ReplyDelete
  22. aaaa to jsou dokonalý věci! pujčíš mi něco?:D

    ReplyDelete
  23. skvělý výběr :-))

    ReplyDelete
  24. boží věci
    tělový šaty bych brala hned.

    ReplyDelete
  25. omg, to jsou nádherný kousky! Ty v nich zase budeš úplně zářit, jak tě znam ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
  26. ty romwe šaty a náhrdelník! krásnýý :))

    ReplyDelete
  27. ty krajkované! kousky k závidění.)

    ReplyDelete
  28. aaaaaaaaach, všechny ti závidím, ale úplně nejvíc krajkované šaty!

    ReplyDelete
  29. Jéé samé krásně věci hlavně ta sukýnka a náhrdelník :)

    ReplyDelete
  30. Ty první šaty...nádhera!

    ReplyDelete
  31. panebože všechno chci, dej mi to :D

    ReplyDelete
  32. AnonymousMay 18, 2012

    ty si, ale umíš vybrat, všechno je krásný :) už se těším na outfity :)

    ReplyDelete
  33. chcem půjčit Tvoju mamču :( PROSÍM PROSÍM!! :D
    Ty šaty z Romwe jsou božské, úplně tady slintám a závidím Ti i když to ode mě není vůbec hezké :D máš skvělý vkus..

    ReplyDelete
  34. ježiš to jsou tak úžasné věci!!Ale nejvíc ta košile-zamilovala jsem se do ní!:D

    ReplyDelete
  35. super věci sis objednala, brala bych je všechny <3

    ReplyDelete
  36. všechny věci bych brala,sakra proč jsem žadnou giveaway nevyhrála :D!

    ReplyDelete
  37. No téda, to je supr věcí! :)

    ReplyDelete
  38. Nevím co se mi líbí více, máš skvělý vkus :)

    ReplyDelete