May 5, 2012

BOURJOIS Krycí korektor Healthy Mix

Ve spolupráci s Krasa.cz jsem dostala tenhle úžasnej korektor!Musím říct, že mě hodně příjemně překvapil.Opravu kryje úžasně, takže kruhům pod očima sbohem :).Vybrala jsem si odstín medium a sedl mi skvěle, máte na výběr ještě Clair, ale ten by byl na mou pleť asi moc světlý.Aplikuje se lehce, vypadá jako lesk na rty.Také jsem se dočetla, že je obohacen o ovocné přísady pro zkrásnění pleti.Pleť nemastí a hned se vstřebá, to je super ne:)?Koupíte ZDE.
cena:256kč
Máte ho?Jestli ne, jděte do něj!

16 comments:

  1. O tomhle opravdu vážně uvažuji:-) Všude na něj slyším jen chválu:-)

    Zvu tě na GIVEAWAY:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už jsem se zůčastnila :), a je super.

      Delete
  2. Vypadá skvěle a ještě když říkáš, že opravdu dobře kreje, tak si ho možná i koupím:D Děkuju za tip:)

    ReplyDelete
  3. Všude o něm čtu tak snad jednou ;))

    Rozjíždím nový blog protože na tom současném se vyskytli technické problémy, tak budu ráda když se přijdeš podívat. ;))

    http://makesbeliave.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. vypadá skvěle! :) slyším o něm teda poprvé, ale zaujal mě ;)

    ReplyDelete
  5. Vypadá dobře, podívám se po něm :)

    ReplyDelete
  6. vypadá moc dobře,asi ho brzy vyzkouším :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Možem sa ťa niečo spytat?dufam ze mi odpovieš :):ako to ze máš take úžasne chudé nohy?ako čo preto robíš? aj ja chcem take mat.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otázky piště na formspring:), ale jinak pro nohy nic moc nedělám, jen si hlídám co jim :), děkuju ti moc :)

      Delete
  9. vVipadá dost dobře, i ena je přijatelná... :)

    ReplyDelete
  10. vypadá skvěle,. akorát ta cena by mohla být lepší :D

    ReplyDelete
  11. Vyzerá úžasne :))

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Vypadá dobře, kouknu po něm :)

    ReplyDelete
  13. Na ten se chystám už dost dlouho :D)

    ReplyDelete