May 19, 2012

Cosmetic News

Zase přibyly nějaké věci do mé kosmetické sbírky.Hlavně mám konečně vysněné věci z Elfu, ale stále se mi tam líbí kupa věcí, kterou bych ráda měla doma!Také jsem si v poslední době hodně oblíbila Bourjois, tak když jsem volila odličovací mléko a řesenku, sáhla jsem právě po Bourjois.
Skvělá sada od kosmetiky Elf, okamžitě se mi zalíbila!Obsahuje vše, co mi chybělo a konečně to mám!:)
Sadu najdete TADY za pouhých 159kč!
Další z Elfu mám rozjasňovač očního okolí, světlá strana se dá používat i jako báze pod oční   stíny, což je výhoda!:)Najdete TADY za 95kč
Pak mám také rtěnku, za pouhých 39kč.Na výběr máte strašně moc barev, tak si každý určitě vybere.Najdete zde já mám odstín flirtatious - 7710.
A tady lak na nehty, řasenku, odličovací mléko.
Máte s něčím zkušenost?Napište mi!:)

22 comments:

  1. ten lak je prekrásny

    ReplyDelete
  2. Ty stíny od Elfu mají skvělé barvy ! :)

    ReplyDelete
  3. uděláš recenzi na odličovací mléko a řasenku? :)

    ReplyDelete
  4. Já mám vyhlídnutý make-up od bourjois :)

    ReplyDelete
  5. Rádi bychom Vás pozvali do našeho nového e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků, šperků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

    ✓ Stálé doplňování sortimentu.
    ✓ Při objednávce nad 800 Kč doprava ZDARMA.
    ✓ Možný osobní odběr v Brně.

    http://comfort-shopping.webuje.cz

    ReplyDelete
  6. ty stíny vypadají božsky!!!

    ReplyDelete
  7. krásne veci :) tá farba toho laku je pekná

    ReplyDelete
  8. Skvělý! :) Elf mám hrozně ráda, levný a kvalitní :)

    ReplyDelete
  9. Ta spirala sice nestoji za nic ale zato tie tiene su super aj ja mam podobnu sadu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ji použila jednou a je docela dobrá :)..I když ten velký kartáček je nezvyk :)

      Delete
  10. ta sada vypadá dobře!

    ReplyDelete
  11. ten rúž vyzerá byť zaujímavý:)

    *snažím sa rozbehnúť svoj blog, tak ma poteší ak ma navštíviš. http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. kosmetika od elfu vypadá dobře a ještě za ty ceny to je dokonalý :D

    ReplyDelete
  13. Flirtatious rěnku miluju!!! Je naprosto skvělá a moje hodně oblíbená! Tohle mléko odličovací jsem jednu dobu také používala a řasenku vlastním také, ale mě moc nevyhovuje :X
    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Láká mě ta rťenka:)

    ReplyDelete
  15. nemám zkušenost z ničím, ale vypadá to docela fajn :)
    mohla by jsi napsat potom recenzi na elf to by mě zajímalo :)

    ReplyDelete
  16. ten ruž vyzerá užasne.. a tie očene tiene maju užasne farby :)

    ReplyDelete
  17. Všechny Vás zvu na moji 1. velkou giveaway! http://fashioncosmetics1.blogspot.com/2012/05/1-velka-giveaway.html

    ReplyDelete
  18. pekný odtieň rúžu si si vybrala :)

    ReplyDelete
  19. Strašne veľa pozitív počujem na ELF kozmetiku, a chcela by som vyskúšať :) Veľmi by som privítala nejaké odporúčania a recenziu na túto kozmetiku, dúfam, že časom ju tu uvidím :) A krásne vecičky naozaj :)

    ReplyDelete
  20. zajímavé, já byla kosmetiku nakupovat včera a už musím jít zase :D chápu tě ... je to droga :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    ReplyDelete