May 26, 2012

ELF cosmetics

Už jsem jsem vám ukazovala Elf kosmetiku a to přesně tady.Nějakou dobu jsem produkty používala a teď se s vámi podělím o své pocity.
1.Tekuté linky:Vždy jsem používala linky ve fixu, ale od teď už asi jen tekuté.Fixem se mi nepodařilo udělat tak jemnou linku.Linkám od Elfu nemohu nic vytknout, fungují tak jak mají.
2.Stíny:Dva světlé odstíny nejsou moc vidět.Spíše se třpytí, ale to jsem ráda.. nemám ráda výrazné odstíny.Černý stín je dobře pigmentovaný a když mám náladu na výraznější líčení, tak sáhnu právě po něm.
3.Korektor:Na jedné straně je světlá barva, tu nanáším na víčka.Dá se používat i jako báze pod oční stíny a je pravda, že pak déle vydrží.Tmavší část dávám na kruhy pod oči, nemám nějak výrazné kruhy, ale oči to hezky rozjasní.
4.Rtěnka:Používám ji jen málo, ale barva mi vyhovuje.Já si nejdřív dám balzám na rty, jelikož je docela tuhá.
Jaké mám odstíny si přečtěte také ZDE.

28 comments:

  1. Ta animace :) Vypadáš,jako panenka :)

    ReplyDelete
  2. od e.l.f. mám stipple brush a matující papírky ;)

    ReplyDelete
  3. thanks a lot :) I follow you backk

    ReplyDelete
  4. krásná animace i recenze! :)

    ReplyDelete
  5. Dost dobrý článek,a dost dobrá animace.:)

    ReplyDelete
  6. najlepšie je GIFKO:)

    *snažím sa rozbehnúť svoj blog, tak ma poteší ak ma navštíviš. http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Elf mám ráda, na ten korektor nedám dopustit!

    ReplyDelete
  8. si moc krásná :) super článek

    ReplyDelete
  9. Ta rtěnka vypadá moc pěkně :)

    ReplyDelete
  10. rtěnka vypadá fajn;)=) a ty linky =)

    ReplyDelete
  11. Pěkný článek:) A hezká animace:))

    ReplyDelete
  12. velmi sa mi paci ta animacia ! :)

    ReplyDelete
  13. Jeee ta animacie je užasná, jsi moc pěkná.

    ReplyDelete
  14. Chci zkusit tu rtěnku :)

    ReplyDelete
  15. This makeup looks nice! You look lovely! X

    ReplyDelete
  16. ta animace je úžasná!))

    ReplyDelete
  17. super článek, ta animace je bezvadná :)

    ReplyDelete
  18. Jsi prostě jedinečná :-*

    ReplyDelete
  19. Rtěnku mám taky úplně stejný odstín ;)
    Taky ji moc nepoužívám ale je skvělá :)

    stuff-aboutthings.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ta animace je super :)

    ReplyDelete
  21. Veľmi dobrý článok... Super animácia ;).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  22. Gifko je super- vyzeras tam vyborne!

    ReplyDelete
  23. rtěnka vypadá fakt hezky :)

    ReplyDelete
  24. taky jsem s e.l.f. spokojená :)

    ReplyDelete
  25. dobrá recence a krásná animace :)

    ReplyDelete
  26. žádnou nechutnější animaci jsem eště neviděl...

    ReplyDelete
  27. Hi!! :)
    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    ReplyDelete