May 11, 2012

Katalog Oriflame

Dnes mi přišel katalog od Oriflame a pět vzorků.Tak se s vámi podělím, co tam najdete a co by jste si neměli nechat ujít :).
 Přišly mi tři testery na tuto toaletní vodu, dva pro muže a jeden pro ženu.
Ty pro muže ocení mamka, jelikož jí voní víc než ty sladké vůně.
Líbí se mi tyhle rtěnky, jelikož mám ráda zářivé barvy a nějakou pěknou sháním.Nejvíce se mi líbí asi ty oranžové a růžové odstíny.
A pokud potřebujete novou řasenku, tak by jste si neměli nechat ujít akci kde je 60% sleva na tyto řasenky!
Tady můžete vidět, co mám za vzorky.Noční a denní krém, ten jsem věnovala mamce.A krém na odmaštění pleti s nějakými perličkami.
Máte rádi Oriflame?

22 comments:

  1. já oriflame mám ráda a nakupuji, ale vzorečky jsem nikdy nedostala. Chodím si pro balíčky do centra a přibalené ke katalogu nic nemám :(. Jaktože jsi je dostala ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jelikož s nimi spolupracuji :)

      Delete
  2. jůů, musím říct mamce ať mi ho půjčí, oriflame mám totiž moc ráda, možná i více než avon.Pěkné fotky)
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. oriflame je super :) skvělý článek :)

    ReplyDelete
  4. Ano :) , od značky oriflame toho mám celkem dost :)

    ReplyDelete
  5. oriflame mám rada.. ale viac Avon :-DD keď už som tá Avon Lady ;)
    abeilleslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Já ho ráda moc nemám...ale budiž:)

    ReplyDelete
  7. oriflame mám rada :) a objednávam si z neho

    ReplyDelete
  8. většinu kosmetiky mám právě od oriflame!:)

    ReplyDelete
  9. Oriflame mám docela ráda :)

    ReplyDelete
  10. miluju oriflame :D máme od něj většinu kosmetiky:)

    ReplyDelete
  11. oriflame je super :) rada si z neho objednávam veci :)

    ReplyDelete
  12. diky za recenziu !:)




    ps ak mas zaujem pozyvam ta na mini giveaway na mojom blogu

    ReplyDelete
  13. Oriflame má vážne skvelé veci :!)

    snažím sa rozbehnúť môj blog, tak ak chceš navštív, veľmi ma to poteší:) http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. No mám raději Avon, ale ráda si objednávám jejich balzámy na rty. Jsou sice dražší, ale skvělé!

    ReplyDelete
  15. Oriflame mám ráda, ale když už jme u těch katalogových kosmetik, jsem spíš na Avon.

    ReplyDelete
  16. Od Oriflame snad nic nemám, ale třeba mě někdy donutíš si něco koupit, díky takovým článkům. :D:))

    ReplyDelete
  17. Oriflame mám ráda, s většinou věcí jsem byla spokojená :)

    ReplyDelete
  18. Já mám od Oriflame krém a jsem s ním moc spokojená:) Jinak jsem ale moc výrobků nevyzkoušela. Ale katalogy prohlížím, kamarádka je nosí:) Ráda bych si objednala takový ten zázračný kelímek:D

    ReplyDelete
  19. oriflame je boží!

    ReplyDelete
  20. I'd love to invite you to enter my ROMWE giveaway! ♥

    ReplyDelete
  21. oriflame jsem párkrát vyzkoušela a nebyla jsem spokojená :( jediné co od nich iluju je gel na holení :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    ReplyDelete