May 15, 2012

Levný letní parfém

Tohle je takový článek o parfémech na léto.Každý to má asi jinak, ale já vám chci ukázat pár parfémů které se mi líbí.

První je TATO parfemovaná voda, já jí mám doma a voní mi krásně!!Není tedy zrovna nejlevnější, ale musela jsem ji sem dát.Je v ní hodně cítit med z kterého se i skládá.


Dále jsem vybrala TUHLE, u které se mi líbí krásný, letní, barevný desing.Je složena z ananasu, broskve, pivoňky a plno dalších věcí, podívat se můžete tady.
Také bych ráda zkusila tuhle toaletní vodu.Zase se mi líbí ten veselý desing, je super co:D?Měla by být svěží a energická.Naleznete v ní např. citron, malinu, růži, fialku...už to úplně cítím( miluji růže a fialky )!!!Mrkněte na ní tady.
Jako poslední je Playboy, tu určitě většina z vás zná.Já ho mám ráda a voní mi, nejspíše jelikož tam jsou také samé ingredience které já mám ráda: pepř, mandarinka, grapefruit,vanilka atd..více se dočtete zde.

Jaké vůně budete vy v létě používat?

15 comments:

  1. Moschino je super! Tahle je výborná stejně jako Funny! a I love love :)

    ReplyDelete
  2. Parfémy od Moschina miluju, je to moje srdcovka, vždycky se mi trefí do vkusu, Hippy Fizz a Funny! jsou moje nejoblíbenější..:)

    ReplyDelete
  3. já v létě používám hlavně ovocné, teď přesně nevím jak se jmenují:)

    ReplyDelete
  4. thierry mugler má na mě neskutečně silné a těžké vůně, vážně síla. vůbec ji na sobě nemůžu vydržet - jak angel, tak alien. přijdou mi to vůně spíš pro starší dámy, kam se hrabe chanel No°5. ale samozřejmě každému vyhovuje něco jiného :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máš pravdu, ale když si jí dám málo vyhovuje :)

      Delete
  5. Díky za tipy, taky mám dnes v plánu článek o vůních :)

    ReplyDelete
  6. třetí vypadá skvěle!
    já si plánuju dokoupit poslední od Avril, ty jsou pro mě nejlepší :)

    ReplyDelete
  7. já teda nejradši sladké parfémy, ten medový nevypadá vůbec špatně :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. som rada že si pridala článok o letních parfémoch. práve nejaký dobrý hladám, tak som sa aspoň inšpirovala :)

    ReplyDelete
  9. Teraz používam Calvin Klein One, ale chcem si od neho kúpiť forbidden euphoria :)

    ReplyDelete
  10. já si konečně pořídila chanel mademoiselle, takže nejvíc určitě ten :))

    ReplyDelete
  11. Moschino je královna všech voňavek pro mě! Bezkonkurenční!! ♥

    ReplyDelete
  12. já si nejvíc přeju Ricci Ricci od Niny Ricci :))

    ReplyDelete