May 24, 2012

Prague outfit

Byla jsem dnes v Praze a viděla se s úžasnou Johankou.Nejdřív jsme se prošly po Palladiu a pak jsme šly udělat pár fotek.Je tak skvělá, že nenastala situace kdy by jedna mlčela :D.
Mám radost, jelikož jsem si konečně koupila šampuk Godiva, tak vám dám vědět jak mi vyhovuje.
Jinak dnešní outfit je hodně jednoduchý, dnes se mi nechtělo vymýšlet něco extra.Když jsem viděla Johanku a její outfit, tak jsme se začaly smát :D..fotky uvidíte zítra.


[top:bezvasport/leggings:Mela Loves London/wedges:oasap/cross:Gate/bag:Kenvelo]

32 comments:

  1. Sluší moc, a fotky jsou taky moc povedené:)

    ReplyDelete
  2. SUper a máš úžasný boty:))

    ReplyDelete
  3. Moc hezký, svěží a jednoduchý outfit. A úžasné boty!

    ReplyDelete
  4. Ty jsi skvělá! A i když jsi byla ulítaná, tak vypadáš krásně, dvojče :D ;)

    ReplyDelete
  5. já si myslím, že jsi vypadala dechberoucně super, tyhle jednoduchý věci mám moc ráda;)=)

    ReplyDelete
  6. Culík ti moc sluší, kabelka a řetízek = top :))

    ReplyDelete
  7. moc se mi libi bílé tílko +řetízek, moc ti to sekne! :-) JINAK BOTKY JSOU TAKY SENZA

    ReplyDelete
  8. krásný jednoduchý outfit :) ty boty já prostě miluju, jsou naprosto dokonalýýý :)

    ReplyDelete
  9. You look fabulous. Amazing photos;)

    http://artgalleryana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. moc Ti to sluší, jsi neskutečně fotogenická :-))

    ReplyDelete
  11. jednoduché outfity mám rada :) pristane ti to

    ReplyDelete
  12. strašně ti to sekne!
    chtěla jsem se zeptat ty wedges jsi si objednávala kdy? já na ně čekám a pořád nejsou :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi před dvěma týdny :)

      Delete
  13. nádherný outfit,jednoduchý a to se mě líbí :)

    ReplyDelete
  14. to vypadá skvěle! jednoduché a krásné)

    ReplyDelete
  15. UŽ JSEM VIDĚLA U JOHANKY ČEMU JSTE SE SMÁLY :-D povedený, super náhoda

    ReplyDelete
  16. Tahle kombinace je stejně ze všech nejlepšejší... na co vymýšlet něco složitého, když černá s bílou vypadají tak úžasně :)
    Oběma vám to šíleně seklo :)

    ReplyDelete
  17. :)) užasne
    musím sledovat.))

    ReplyDelete
  18. wow!Dokonalý outfit, moc Ti to sluší.Kabelka a řetízek - boží!
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. topánky sa mi veľmi páčia:)

    *snažím sa rozbehnúť svoj blog, tak ma poteší ak ma navštíviš. http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ta jednoduchost, navíc na tvojí super postavě, se mi moc líbí! :)

    ReplyDelete
  21. krásný jednoduchý outfit! a ty botky <3 nejradši bych si je pořídila!

    ReplyDelete
  22. už jsem komentovala u Johanky (ani jsem netušila, že se tak jmenuje :D stydím se) že Vám to moc sluší a jste jak dvojčátka :D
    Máš krásný outfit ;)

    ReplyDelete
  23. Máš přenádherné boty !

    ReplyDelete
  24. topánky sú super :)

    ReplyDelete
  25. p♥e♥r♥f♥e♥k♥t♥n♥e

    ReplyDelete
  26. máš neuveriteľne krásnu postavu! ♥
    http://lucyslifegallery.blogspot.com/

    ReplyDelete