May 4, 2012

Simple outfit

Už není takové teplo, tak si klidně mohu dovolit vzít si třeba tyhle boty.V takových podle mě jednoduchých outfitech, se cítím nejlépe.Přesto u nás ve městě lidi koukají, jak když jsem z jiné planety.Ono totiž vidět něco jiného, než holku v maskáčích je umění :D.Ach, ach jak já chci do VELKÉHO města.Jinak mi dnes přišel balíček s výhrou od Anette a balíček od krasa.cz, můžete se těšit na recenze :).
[shorts:oasap.com/boots,vest,necklace:Gate/kneesocks:Calzedonia/bag:Kenvelo]

33 comments:

  1. Krása!Máš nádherné šortky :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tohle je skvělé!!

    ReplyDelete
  3. amazing outfit. I love it!
    http://thesmallnoble.blogspot.de/

    ReplyDelete
  4. Krásny outfit! ;) Tešim sa na recenzie! :)

    ReplyDelete
  5. wow,krásný outfit! tyhle šortky nemají prostě chybu! :) ♥♥♥
    těším se na recenze,jaké výrobky přišly z krásy tobě? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju:).Nech se překvapit, ale úplně jiný jak tobě:)

      Delete
  6. Super outfit! <3 :) A těším se na recenze. :)

    ReplyDelete
  7. těším se na recenze ! Jinak nechápu proč se tak divně dívají :)

    ReplyDelete
  8. luxusní kombinace! :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. kraťasy jsou super!

    ReplyDelete
  10. Moc hezké. :) Ale na vesnici pomalu není normální už nic, než tepláky a skejt is grejt styl. :)) takže si z toho nic nedělej..ono, kolikrát ani v Brně neznají sukni do pasu.. :)) Šortky jsou krásné a nadkolenky se mi líbí, taky je plánuju obléknout, až nebudu muset řešit integrály :D Moc hezký outfit. Jediné, co bych vyměnila, tak jsou ty boty.. Jinak perfektní!! :) nově tě sleduju a jsem nadšená! :)

    ReplyDelete
  11. wow!Ty jsi tak krásná!Ty šortky jsou boží a Tobě to moc sluší))
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. tahle kombinace vypadá opravdu skvěle! nejlepší jsou ty šortky :)

    ReplyDelete
  13. Si krásna :) na recenzie sa teším :)

    ReplyDelete
  14. Krása!:) No já bydlím v Brně a je to občas skoro stejný věř mi :(!:D

    ReplyDelete
  15. Pěkný. Taky se na mě lidi dívají, jen co si vezmu třeba vzorovaný silonky nebo blbý sako jako dneska!! Taky chci do velkého města :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chce neřešit, aspoň jsem středem pozornosti :D

      Delete
  16. skvělý kraťasy i kombinace s botama;)=)

    ReplyDelete
  17. moc ti to sluší! :) taky to znám :D taky se na mě dívají jak na blba :D

    ReplyDelete
  18. Ty džínové šortky jsou úžasné, krásně ti sedí! :)

    ReplyDelete
  19. Tak tohle je dokonalý^^

    ReplyDelete
  20. vyzerá to úžasne, nech sa pozerajúúú :) Teším sa na recenzie :)

    ReplyDelete
  21. ty šortky vypadají skvěle! sluší ti to:)

    ReplyDelete
  22. Mám ráda kalhoty s vysokým pasem, tyhle šortky jsou moc fajn! A neboj, na mě tak koukají jako kdybych byla z Marsu..

    ReplyDelete
  23. mám rada takéto outfity. :)

    http://orshi-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Leona ty si tak strašne krasna!!! <3

    ReplyDelete
  25. great photos! really like your look!!

    http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  26. Krásný outfit, super šortky:)

    ReplyDelete
  27. Hrozně ti to slušííí!!!

    ReplyDelete
  28. Super outfit, sluší ti to Leonko :)*

    ReplyDelete
  29. So pretty your outfit <3

    ReplyDelete
  30. Ty kraťásky jsou super, taky chci nějaký takový :)

    ReplyDelete