May 14, 2012

Zpevňující lak pro ochranu během fénování

Venku je zima a já v sobě nemám ani kousek energie, abych šla vyfotit outfit.Nemůžu se dočkat až vám ukážu mojí novou sukni, tak snad mi to počasí dovolí!

Tak vám aspoň ukážu další z produktů od Krasa.cz.Tentokrát nebude řeč o dekorativní kosmetice, ale zase jednou o vlasech.Přípravků na vlasy si myslím není nikdy dost, tak jsem byla ráda když mi byl tento nabídnut.

První co vás upoutá je jeho exotická vůně, ale ve vlasech pak moc cítit není.Zapomeňte na klasické laky na vlasy, tenhle je úplně jiný.Vlasy po něm nejsou slepené a navíc chrání před tepelnou úpravou.Já si lak nastříkám na vlasy před foukáním, nebo když si dělám culík, tak tím "uplácnu" ty krátké vlásky.Navíc sprej neobsahuje alkohol a je vhodný i pro barvené vlasy, to je super ne?!:)
Najdete ho ZDE a cena je 159,- Kč
                              

13 comments:

  1. vypadá skvěle :) budu o něm uvažovat! :)

    ReplyDelete
  2. S výrobkem zkušenost nemám, ale určitě skvěle funguje)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Vypadá skvěle :) Možná ho vyzkouším :) Super recenze!

    ReplyDelete
  4. ta vůně mě uplně láka, fakt vypadá skvěle :)

    ReplyDelete
  5. Musí úžasně vonět ! :)

    ReplyDelete
  6. má krásny obal a vyzerá super :))

    ReplyDelete
  7. Tak ten vypadá moc dobře! Možná vyzkouším:)

    ReplyDelete
  8. vypadá tak úžasně, že tu vůni cítím až sem! :D

    ReplyDelete
  9. vyzerá dobre.. :) rada by som vyskúšala ;)

    ReplyDelete
  10. tak ten vypadá dobře a určitě by se mi doma hodil. kouknu po něm schválně i v drogeriích, jestli bych ho nesehnala tam.. nevíš? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vůbec netuším, na internetu píšou, že by v tetě měl být, tak se podívej :)

      Delete
  11. vypadá to skvěle, určitě vyzkouším:)

    http://marsis-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete