June 17, 2012

Beauty tips

Za poslední dobu se mi nastřádaly nové věci v kosmetické taštičce, tak jsem se rozhodla o pár z nich napsat.
Tyhle roztomilé lesky na rty se mi líbí hlavně kvůli obalu :D, je fakt krásný!Mám je z této stránky, kde prodávají kosmetiku Essence, Manhattan a Catrice.

                                          Tmavě modrý lak a nálepky-Essence.

Mám doma BB cream od Garnier, ale chtěla jsem zkusit i nějaký jiný a volba padla na Skinfood Red Bean odstín 2.Mám ho ze stránky coolbeanz.sk, která se specializuje na BB krémy.Brzy bude recenze na samotný krém.

29 comments:

  1. Ty lipgloss jsou nejlepší.Lak má skvělou barvu)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Ten BB Cream vypadá skvěle :)

    ReplyDelete
  3. skvělé věci :) podívám se na tu stránku s BB creamy, díky za tip ;)

    ReplyDelete
  4. Hned sem koukla na stranku s BB creami :)

    ReplyDelete
  5. na ty BB krémy určitě mrknu, dík za tip ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ten BB krém mě teda zaujal!!jaký má název ten modrý lak? je moc pěkný:)

    ReplyDelete
  7. Ten BB cream vypadá skvěle!:)

    ReplyDelete
  8. BB je super! A tá NY krabička..wow:)

    ReplyDelete
  9. GIVEAWAY!!!!

    http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/06/trnava-minute-part-3-international.html

    ReplyDelete
  10. skinfood.. to je rozkošný :))

    ReplyDelete
  11. bb krém má skvělý a lákavý už samotný obal :)

    ReplyDelete
  12. Ten BB vypadá zajímavě :)

    ReplyDelete
  13. bb vypadá dobře, taky chci nějaký vyzkoušet a ty lesky chci! :)

    ReplyDelete
  14. Tmavě modrý lak si chci taky koupit.:)

    ReplyDelete
  15. tie lesky by som si kúpila ,<33

    ReplyDelete
  16. BB cream vypadá skvěle. A k limitce Essence už se taky musím konečně dostat, vykoupím jim to, nádherné obaly udělali :)

    ReplyDelete
  17. Ten BB cream vyzerá dobre, som zvedavá na recenziu! :)

    ReplyDelete
  18. Krásna farba laku! A BB cream! ♥.

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  19. ty lesky vypadaj krásně :)

    thefakeb00k.blogspot.com
    Valentyna :)

    ReplyDelete
  20. jsem zvědavá hlavně na ten bb cream! :)

    ReplyDelete
  21. Nejvíce mě nadchnul prsten s modrým kamenem :) A ty lesky jsou kouzelné, každopádně já ted propadla těm od Miss Sporty za 39kč, už jich mám slušnou zásobu :)


    www.olllalabyveronica.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Na tu recenzi se moc těším. :)

    ReplyDelete
  23. poslední produkt asi vyzkouším :)

    ReplyDelete
  24. Ten lak má nádhernou barvu a ty lesky vypadají taky úžasně :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  25. krásná modrá;) na bb jsem zvědavá, recenzi určitě udělej;)=)

    ReplyDelete