June 10, 2012

Bioderma Sensibio H2O

Asi si dovedete představit jakou radost jsem měla, když jsem začala spolupracovat s Biodermou.Nedávno mi dorazily nějaké produkty, které doma pečlivě testuji.Jako první bych vám představila Sensibio H2O, kterou už jsem měla doma v menším balení a proto o ní mohu napsat už teď.

Nebudu to nějak rozepisovat, jelikož o ní napsalo už hodně blogerek, ale mé dojmy vám zdělím.
Jak už možná mnozí víte, micerální voda je pro citlivou pleť.Bez problému si odlíčím oči,  bez pálení a štípání.Není parfemovaná, bez alkoholu a to mi vyhovuje ze všeho nejvíc.Pleť nevysušuje, je krásně hladká a čistá.Možná to zní jako klišé, ale je opravdu skvělá!
Koupíte 250ml za 399kč, to pro někoho asi není zrovna nízká cena, ale vzhledem ke kvalitě je super.
Používáte tuto vodu?

27 comments:

  1. ráda bych jí někdy vyzkoušela :) skvělá recenze! :)

    ReplyDelete
  2. Napsala jsi suprovou recenzi :)

    ReplyDelete
  3. Gratuluji ke spolupráci :)
    Jinak recenze je moc pěkně napsaná.

    ReplyDelete
  4. Nádherná fotka!:) Biodermu nepoužívám, ale dát za to tolik peněz se určitě vyplatí.

    ReplyDelete
  5. Bioderma je super o tom není pochyb. :)

    ReplyDelete
  6. Včera sem si ji koupila a sem z ní nadšená,investice se vyplatila :))

    ReplyDelete
  7. Vyzerá skvele, ale všetky bioderma produkty sú skvelé, preto sa oplatí dať toľko korún:)

    ReplyDelete
  8. je to trochu od tématu, ale moc se mi líbí ta fotka :D. jinak Biodermu bych ráda vyzkoušela, jenom je to maličko vyšší cenová kategorie no..

    ReplyDelete
  9. Teda, tak to gratuluji k tak skvělé spolupráci, jinak mě tento produkt zaujal už dříve:)

    ReplyDelete
  10. Já po ni po prvním použití teda nadšená nebyla,ani po měsíci mě nějak neoslnila,tak sem jí vyměnila za něco jiného. Neurazí ani nenadchne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Každý má jinou pleť.

      Delete
  11. bioderma je boží)

    ReplyDelete
  12. používám a až dopoužívám, tak taky napíšu recenzi. přijde mi, že z ní všichni dělají zázrak, není špatná, ale já vidím i nějaké mínusy, tak myslím, že malá kritika neuškodí :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nejsem zas takovej znalec na kosmetiku, nemám co kritizovat :)

      Delete
  13. tuto vodu nepoužívám, ale už dlouho o ní uvažuji .)

    ReplyDelete
  14. já se přiznám, že jsem o ní ani neslyšela, ale od biodermy se mi líbí výrobky, takže bych do ní i šla :)

    ReplyDelete
  15. tu bych ráda vyzkoušela :)

    ReplyDelete
  16. používám, používám a je nejlepší! :)

    ReplyDelete
  17. Ta je super! Minulý týden jsem o ní také psala :) Mám tu malou a byla za 100Kč, což není tak špatné..

    ReplyDelete
  18. tu jsem používala asi rok, byla fakt skvělá :) teď nedávno jsem ji vyměnila za Vichy, protože bioderma je na mě přece jenom dost drahá :)

    ReplyDelete
  19. už nad ní dlouho uvažuju;)=)

    ReplyDelete
  20. My používáme tu zelenou. :)

    ReplyDelete
  21. Děkuji za nápad! :)

    ReplyDelete
  22. AnonymousJune 16, 2012

    Ja ju používam už rok a pol a som s ňou nadmieru spokojná. A máš úžasný blog!

    ReplyDelete