June 25, 2012

Bioderma:Nodé S

Další produkty které mám od Biodermy, je šampon a maska na suché a poničené vlasy.Bylo to první, co jsem chtěla zkusit.Ráda dávám svým vlasům péči, dala jsem jim dost zabrat a teď se snažím o ně pečovat, co nejlépe dokážu.
Šampon je hodně tekutý a pění normálně, tak akorát.Vůně je příjemná, hrozně mi připomíná lékárnu :D.Jak jsem řekla, používám to společně s maskou a výsledky jsou znát, vlasy jsou takové hebčí, lesklejší, vypadají zdravěji.
Je vhodný pro barvené, žehlené a jinak poničené vlasy.Vrátí vám takový ten zdravý vzhled vlasů.Produkty používám teprve pár týdnů, vlasy si myji obden.Výsledky jsou ale znát, tak doufám, že až budou balení prázdné, tak budu mít krásnou hřívu haha :D.
Mínus může být pro někoho cena, ale jestli vaše vlasy volají o pomoc, tak se vyplatí maličko zainvestovat.
Šampon 389kč
maska 459kč
Napsala jsem to stručně, ale opravdu se nerada rozepisuji a něco okecávám.
Hodnocení: 10/10

13 comments:

  1. vypadá to skvěle! :) díky za tip ;)

    ReplyDelete
  2. Biodermu mám taky ráda:)

    zkus naší OASAP GIVEAWAY!

    http://www.jordantdd.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. Ten šampon bych brala, až trochu naberu penízky, porozmyslím se ;))

    ReplyDelete
  4. tak ten bych taky brala, sháním nějakou masku na trochu obnovení, vlasy mám žehlením a barvením dost zničené

    ReplyDelete
  5. Oboje bych brala, ale za tu cenu to je moc malý balení, to bych měla tak na 14 dnů :D

    ReplyDelete
  6. Šampon ani masku jsem nikdy nezkoušela, ale jak čtu tak může být vážně super :) A minus je vážně ta cena, je malinko dražší :/

    ReplyDelete
  7. škoda té ceny, to bych si vážně jen tak koupit nemohla :D :-/

    ReplyDelete
  8. přípravky od bioderma jseu trošku dražší, ale slyším na ně jen chválu!)
    Budu přemýšlet o koupi.
    Aaa! Máš skvělý blog) nejlepší styl*

    ReplyDelete
  9. určitě zkusím o kosmetice Bioderma již delší dobu přemýšlím...

    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Brala bych obojí,snad někdy :))

    ReplyDelete
  11. Každý si tady na blozích Biodermu moc chválí, tak bych si měla takykonečně něco pořídit :-) A tohle vypadá super, vlasy si žehlím docela dost.. tak snad by to pomohlo :-)

    ReplyDelete
  12. jsou naprosto úžasné, oba produkty!
    přítel tu vůni naprosto miluje a já taky ♥

    ReplyDelete