June 22, 2012

Bornprettystore:Face Powder Palette

Díky spolupráci s Bornprettystore jsem si mohla vybrat jednu věc, kterou mi pošlou.
Vybrala jsem si paletku stínů na tvarování obličeje.Nic takového doma ještě nemám, tak jsem to chtěla vyzkoušet.Navíc má super zrcátko, které jsem potřebovala :D.
Paletka má krásný obal, toho jsem si všimla jako první.Jsou tam čtyři odstíny:bílý, takový krémový, hnědý a tmavě hnědý.Já používám spíše ten světle hnědý, ten tmavý je vážně hodně tmavý.

Většina možná ví, jak si tvarovat obličej.Na youtube najdete plno návodů, pro jistotu Vám ukážu obrázek, kde je vše krásně ukázané.
Tohle vše samozřejmě nedělám, na to nemám každý den čas :D.Ale když se nudím a chci si pohrát, tak to zkouším.Krásně si tím vytvarujete lícní kosti, zúžíte nos a plno dalšího.
Pigmentace je hodně dobrá u toho tmavého stínu možná až moc :D, poprvé jsem se vážně lekla, musíte vážně opatrně.Na ruce toho mám jen málo a přesto krásně barví.
Pro shrnutí, mínus jsem žádné nenašla, nemám s čím porovnávat.Jsem spokojená a vybrala jsem si dobře.Paletka stojí 10$ a poštovné je zdarma, což mi přijde super.
najdete ZDE

19 comments:

  1. na konturovací sadu si brousím zuby:-) tuhletu z BPS už jsem u nějaké bloggerky viděla, já bych brala tu od sleek :)

    www.blackberrysundae.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. škoda že si nedala fotku, jak s tim vypadáš, ale je to zajímavý! :)

    ReplyDelete
  3. já mám na konturování paletku od ELF a ta je také super ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tak tohle je dobrá vychytávka :-)

    ReplyDelete
  5. taky nic na konturování obličeje nemám, ale tahle paletka vypadá vážně skvěle! :)

    ReplyDelete
  6. Také bych něco takového vyzkoušela :)

    ReplyDelete
  7. Woow such a great blog! I follow you now, you too?

    caramellacoco.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super. Škoda jen, že nemám každý den na toto čas. :) Koupit si nějakou takovou paletku, tak si klidně ale asi i přivstanu.. :))

    ReplyDelete
  9. Už o ní čtu poněkolikáté, asi si ji také objednám :)

    ReplyDelete
  10. taky už jsem přemýšlela a podomácku jsem něco zkoušela mám ráda rozjasňovače :)

    ReplyDelete
  11. vypadá moc dobře, aspoň vím, co příště zkusit! :)

    ReplyDelete
  12. závidím ti ty spolupráce....přijdeš k takovým super věcem:))

    ReplyDelete
  13. Je nádherná.Už jsem o této paletce jednou slyšela:)

    ReplyDelete
  14. krása!) vypadá skvěle)

    ReplyDelete
  15. Vypadá úžasně :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. I like your blog header...
    The girl looks cool :)

    Make sure to join OASAP giveaway here
    Follow my blog at:
    www.arikayasmine.blogspot.com

    ReplyDelete