June 29, 2012

Cannabis cosmetics

Dnes bych vám chtěla ukázat produkty, které jsem si hodně oblíbila.Jedná se o konopnou kosmetiku.Nikdy jsem nic takového nezkoušela, ale to byla chyba.
Jako první jsem zkusila pleťovou vodu Cannabis najdete TADY.
Voda je pro normální a smíšenou pleť.První řeknu, že nádherně voní!Já bych jí mohla čuchat pořád :D.Nemám žádně problémy s citlivou pletí, ale voda by měla pleť zklidnit a mám pak hezky jemnou pleť.Používám jí po odličovacím mléku.cena po slevě:67kč
Odličovací mléko s konopným olejem pro normální a smíšenou pleť.
Odličuje skvěle, neměla jsem s nim žádný problém.Pleť je opět taková krásně jemná, nevím co bych k tomu víc řekla, prostě funguje tak jak má.Najdete TADY a cena je 67kč
Poslední mám pleťový krém.Pleťové krémy jsem nikdy nepoužívala, ale už dlouho jsem si chtěla nějaký pořídit.Krém je pro jemné ošetření pleti, regeneruje a hydratuje pokožku.Je vhodný pro všechny typy pleti.Je přírodní a to mi přijde skvělé.Jak jsem řekla, nemám problémy s pletí, ale když už je někde nějaký pupínek, tak bych řekla, že pomůže při léčbě.Cena je 149kč a najdete ZDE.
Na závěr bych řekla, že cena je příznivá a kvalita také.Opět jsem to moc neomílala, to prostě není můj styl.Je to takový typ, který stojí za zkoušku :) Vše je ze stránky Vivaco.

13 comments:

  1. Moc pěkný krém ..:) vyzkouším

    ReplyDelete
  2. ten krém bych ráda vyzkoušela, asi si ho objednám :)

    ReplyDelete
  3. vypadá to zajímavě.čekala jsme jak to bude drahý:) a ono tak levný,určitě to musím vyzkoušet

    ReplyDelete
  4. Konopnou kosmetiku chci vyzkoušet už dlouho, ještě s tím ale chvilku počkám:) Myslím že za rok do toho půjdu :)
    http://kass-enka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. kdybych neměla na seznamu už tolik věcí, které chci vyzkoušet, přidala bych tam i tyto produkty :D

    ReplyDelete
  6. Vypadá to zajímavě. :)

    ReplyDelete
  7. všechno vypadá moc dobře :)

    ReplyDelete
  8. super článek, jdu objednávat :D

    ReplyDelete
  9. Vyzerá to zaujímavo :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Hurá! Konečně jiná kosmetika než bioderma a zaija nebo jak se to píše!

    ReplyDelete
  11. I love Birdy too. Yes your blog is beautiful! :)

    ReplyDelete
  12. kosmetiku z konopí mám ráda...:)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete