June 13, 2012

Morning with mixit

Ano, konečně jsem byla vybrána i já na testování dobrot od Mixit, když mi přišel email byla jsem moc ráda!Poprvé jsem psala o jídle TADY v tom článku a psali jste mi, že takové články Vás baví.Tak jsem si řekla, proč nabídku nepřijmout.
Namíchala jsem si své výborné müsli a kaši Jáhlovku.

Do svého mixu müsli jsem si dala:Ovesná klasika Dr.Birchera, brusinky, jahody, mandle plátky, čokoládové hobliny bílé, dýňové semínka
Do kaše:Jáhlovka, seznam
Kaše krásně voní!Není špatná, ale mamce chutná daleko víc, tak asi vím kdo si bude pochutnávat:D.
Müsli je vynikající, ty hobliny chutnají jako čokoláda z Kinder vajíčka a brusinky jsou nejlepší!
Někdy bych si chtěla zkusit objednat jen sušené ovoce, protože to mají opravdu super.
Máte zkušenosti s Mixit?
PS:stále probíhá GIVEAWAY

25 comments:

  1. Dnes mi od nich přišel balík, byla jsem taky vybrána :). Neuvěřitelně mě překvapila velikost tubusů.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď, jsou ohromný :D

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Musli miluju, tak přemýšlím, že si taky objednám :). Vypadá to fakt dobře!

    ReplyDelete
  3. Mňááám já müsli milujuuuu!!:*

    ReplyDelete
  4. Doufám, že mě taky brzo vyberou! :)
    Vypadá to vážně skvěle :)

    ReplyDelete
  5. Ahojky, jak jste to udělaly, že Vás vybrali pro testování? :)MĚLA bych taky zájem :) Díky za odpověď..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napiš jim a pošlou ti dotazník :)

      Delete
  6. To se máš že tě vybrali zvažuju že se taky přihlásím..

    ReplyDelete
  7. já jsem si své müsli míchala v pátek minulý týden, ale pořád mi nic nepřišlo :(
    Za jak dlouho dorazilo Tobě??
    Mohla bys mi prosím odepsat na můj blog?? Děkuji :)

    ReplyDelete
  8. musli je najlepšie! :)

    ReplyDelete
  9. mňamky musli! :) závidím/e/!

    ReplyDelete
  10. mňam! vypadají skvěle ;)

    ReplyDelete
  11. tak to vypadá vážně skvěle :)
    já si kaše a všechno tohle kupuju ve zdravé výživě a jsem spokojená :)

    ReplyDelete
  12. Už netrpělivě čekám na svou objednávku! Vypadá to skvěle :)

    ReplyDelete
  13. dlho o tom rozmýšľam, dala by som si <33

    ReplyDelete
  14. od mixitu máme doma tři druhy musli! jsou skvělý :)

    ReplyDelete
  15. Taky jsem jim napsala, když mě nevyberou objednám si. Oni ti to poslali zdarma že? Když tě vybrali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, 27kč jsem si doplácela nevešla jsem se do 250kč :)

      Delete
  16. :-** tak jako brala bych viď, mrško :D

    ReplyDelete
  17. Mě naprosto dostávají ty pixličky:D jsou úžasný a věřím, že müsli pak chutná daleko líp, když je takhle pěkně zabalený:):)

    ReplyDelete
  18. Nápad MIXit považuji za téměř geniální! Přesto, není nad klasické ovesné vločky bez obsahu čehokoliv doplněné o čerstvou hrušku a brusinky :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  19. Vypadáto výborně! Možná také konečně vyzkouším :P

    ReplyDelete