June 27, 2012

New in again

Už tu mám po době zase New in.Nahromadily se mi nějaké věci, tak vám je ráda ukážu.Už plánuji co si vezmu do Paříže do kufru, potřebuji nějaké pohodlné boty, nejspíš si koupím nějaké sandálky, nevíte o nějakých?Nikde jsem žádné hezké neviděla :(.

Vlajky jsou teď všude.Přijde mi trapné, když si je vezme někdo k DC teniskám, volné kalhoty a jde se.Ale do teplých dnů k šortkám je ocením, navíc je to taková klasika.Ještě si dovezu tričko I♥PARIS a budu kompletní :D!
Šaty z Romwe jsou součástí výhry, modlila jsem se abych měla béžové, ale mám modré.Nejsou zase tak špatné :).
První pohodlná obuv, kterou si nejspíše přibalím.
 Jednoduchou bílou košili jsem chtěla dlouho, konečně jí mám.

38 comments:

  1. hezký věci, nejradši bych tu bílou košily :D

    ReplyDelete
  2. mě se asi nejvíce líbí ty tenisky :-)

    www.blackberrysundae.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ty tenisky z bezvasportu vypadají moc hezky!:)

    ReplyDelete
  4. i ty modrý jsou hezký náhodou ;)

    ReplyDelete
  5. ty loafers <3
    já jsem se taky dívala, ale přijde mi, že jsou všude přeplácané :(

    ReplyDelete
  6. ♥ to šátkový tílko, ta košile a loafers! ♥ a užij si Paříž! =) to se máš;)

    ReplyDelete
  7. Tá biela košeľa sa mi veľmi páči! :)

    ReplyDelete
  8. krásné věci sis pořídila, taky si už delší dobu plánuju něco pořídit z bezvasport :)

    ReplyDelete
  9. Ty šaty jsou parádní ! :)

    ReplyDelete
  10. tie šaty su krásne ! :)

    ReplyDelete
  11. Bílá košile je dokonalá!

    ReplyDelete
  12. Bačkůrky jsou krásné!:)

    ReplyDelete
  13. ty šaty jsou náádherné :)

    ReplyDelete
  14. jůůůů ty tenisky ♥

    ReplyDelete
  15. ty bílou košily chci!kolik stála?

    ReplyDelete
  16. Moc pěkný věcičky:)!

    ReplyDelete
  17. TY POSLEDNÍ BOTKY VYPADAJÍ SENZAČNĚ, BRALA BYCH JE HNED! :-) jinak celkove moc krasny veci a taky nemuzu najit zadny pekny sandalky :-(

    ReplyDelete
  18. Hi beautiful!

    I think that this post is really interesting...and i love ur pictures! do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. to je panečku letní výbava :-))

    ReplyDelete
  20. boty z bezvasport a šaty s topem z romwe jsou nej

    ReplyDelete
  21. Všetky veci sú krásne, najviac sa mi páčia prvé tričká! :)

    ReplyDelete
  22. Najkrajšia je jednoznačne biela košeľa a aj modré šaty sú prekrásne! Aj ja chcem také výhry... :D

    ReplyDelete
  23. Nádherné věci :)

    ReplyDelete
  24. AnonymousJune 27, 2012

    pěkná košile :) holky, co třeba v NY nemají pěkné sandálky?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam jsem včera byla a nic :)

      Delete
  25. Romwe má tak úžasné věci ^^. Ale je to ,,krapet" předražené, ne? Jak tam vůbec nakupuješ a jak to všechno probíhá? Nějak se v tom nevyznám :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Předražené to je asi proto, že maj poštovné zdarma.
      Jinak normálně přes paypal, tohle jsem ale vyhrála giveaway :).

      Delete
  26. Ja osom tiez presne toto vyhrala :) vlajkove tricko a cierne tie iste saty :))

    ReplyDelete
  27. to si děláš srandu ne? :D s jakou jedeš cestovkou?
    já jedu toho 19 no, ale možná se tam někde pod eifellovkou potkáme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nějak BBB :)
      kdyžtak hulákej !:D

      Delete
  28. i ty jedna.. ty jedes... ty saty z romwe jsou krásné :)

    ReplyDelete
  29. tenisky sú nááádherné ako aj všetko ostatné

    ReplyDelete