June 19, 2012

Skinfood Red Bean

Byla jsem ráda, že jsem dostala možnost vyzkoušet tento BB crem z e-shopu bbcreamshop, který byl tak ochotný a poslal mi k vyzkoušení Skinfood Red Bean.
Co slibuje:Hydratuje pleť 
Proniká do hlubších vrstev pokožky
Vyživuje pokožku zvnitřka
Dodáva pleti jednotný, přirozený barevný odstín
Obzvlášť vhodný pro mladou a nebo drsnou pokožku
Můj názor
Nikdy jsem nepoužívala make-up a ani nehodlám začít, ale chtěla jsem pleť sjednotit.Když jsem uslyšela o BB krémech, tak jsem si hned nějaký musela pořídit.Přijde mi to takové lehčí a lepší než make-up.

Krém je o něco těžší, než ten BB od Garnier a má větší krytí.Vybrat si můžete ze dvou odstínů(já zvolila odstín 2-přirozená béžová).Pleť pěkně sjednotí, vůbec není vidět, že bych ho na obličeji měla, protože barva mi sedla skvěle.Není mastný a nelesknete se po něm.Většinou nanáším jen jednu vrstvu, která mi bohatě stačí.Krém má takovou zajímavou, svěží vůni to je velké plus.
Pokud se rozhodnete z e-shopu bbcreamshop.sk něco objednat, tak můžete platit přes paypal, nebo si ho necháte zaslat na dobírku.Do Čech posílají bez problému, krém jsem tu měla po dvou dnech.Byla jsem překvapená, že to trvalo tak krátkou dobu :).
Jaký máte názor na BB krémy?

15 comments:

  1. také nepoužívám make-up a tónovací krémy, bb krémy jsou skvělá varianta. musím říct, že mi docela vyhovuje i ten od Garnieru. žádný zázrak to není, ale já mám pleť dobrou, tak mi stačí :-)
    tady u toho se mi líbí obal :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky mi vyhovuje ten od Garnieru :)

      Delete
  2. To, ze nemusis pouzivat make-up ti hodne zavidim :D BB kremy som este neskusala, lebo mam obavu, ze budu mat nedostatocne krytie, ako napr. garnier, takze zostavam verna make-upovej klasike. Ale nikdy nehovorim nikdy:D

    ReplyDelete
  3. s BB creamy zkušenosti vůbec nemám, ale na léto je to podle mě úplně ideální volba :) tento vypadá dobře :)

    ReplyDelete
  4. Tak ten vypadá hodně dobře a přiznám se, že tu značku ani neznám :) Já má teď ráda od Skin79 DreamGirl :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. AnonymousJune 19, 2012

    Najviac ma asi zarazilo to Chcela som vyskusat iny Bb krem tak som sa dohodla na spolupraci so strankou :D Ako.. prepac, ale normalne si ludia povedia ze chcem nieco vyskusat tak si nasporim a kupim a ne ze chcem nieco vyskusat tak poprosim nejaku stranku

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co je na tom špatného, když mám tu šanci?

      Delete
  6. jaký je ale rozdíl mezi make-upem a bb krémem? mám make-up který perfektně sedí tonu moji pleti ...není vubec vidět není těžký a já nevim..přijde mi uplně stejný jako ten bb krém co si tu popsala až na ta suchá místa ...:) ráda bych věděla v čem je vlastně rozdíl? děkuju za odpověď :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tasy si můžeš přečíst o BB http://www.coolbeanz.sk/#!__o-bb-kremoch :)
      Jinak by BB neměl být tak těžký.Přijde mi, že make-upem su zacpeš pory a máš dřív vrásky (to vidím i u některých holek co znám) :D.
      BB je prostě jako krém, spíš pro pleť co nemá akné a chce jen sjednotit :)

      Delete
    2. jé děkuju moc...:) tak to asi vyzkouším...mám docela v pohodě pleť a když už používám make -up tak jen na kruhy pod očima a pod....tak uvidíme :))

      Delete
  7. like your blog
    keep posting and go for itttt!

    XO

    ReplyDelete
  8. To je bezva , ja mam 2 tonovaci kremy a jeden BB cream od lorealu ten od garniru me nejak neupoutal.

    ReplyDelete
  9. BB cream je bezva,ale já jsem si koupila moc tmavej takže čekám až se opálím ,ale vidím to tak že si koupím tu světlější verzi! Ale mě make upy připadaj na prd,většina lidí si toho na ksicht hrozně moc napatlaj a vypadáj jako maska(takže hrozně),ale když je bb cream není jenom make up tak se vyplatí a nevypadá to hrozně! :)

    ReplyDelete
  10. já mám ráda ten garnierový a asi se už nezměním, sice ho používám jenom sem tam, protože teď se mi stejně spláchne když se jdu umýt, ale na zimu je skvělý, přijde mi takový mastnější :)

    ReplyDelete