June 21, 2012

Sunglasses giveaway

KONEC
Léto je tu a já mám pro Vás další giveaway.Tentorát vyhraje jeden šťastlivec dvoje sluneční brýle ze stránky Giantvintage.com.

Co pro to udělat?

  • sledovat můj blog přes GFC nebo bloglovin.
  • sledovat můj FB
  • Napsat co plánujete na prázdniny.
  • Pokud kliknete na Votocvohoz v menu, můžete napsat druhý komentář.Pokud mojí giveaway sdílíte kdekoli a dáte odkaz do komentáře, můžete napsat třetí komentář.
                                                                        
Good luck!

130 comments:

  1. Super okuliare :)
    V lete sa chystám k moru do Talianska, potom do Londýna a Prahy a nakoniec asi týždeň strávim doma :)

    ReplyDelete
  2. Jsou nádherné. V létě snad pojedeme do Tunisu a Itálie,jsem zvědavá,co z toho dopadne.:-) A pak nějáká ta brigáda,ale hlavně pořádný relax :)

    ReplyDelete
  3. Sleduji přes GFC, ale fcb nevlastním :)
    Prázdniny budou odpočinkové, takže nicnedělání, čtení knížek a trávení času s přítelem :)
    hanik005@seznam.cz

    ReplyDelete
  4. a klikla jsem na VOtočvohoz ;)
    hanik005@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. budu si vydělávat přes prázdniny :)
    nilmusilova@seznam.cz

    ReplyDelete
  6. Skvelé sú tie bríle. :)
    Zatiaľ bohužial nemám dáke plány na leto, more tento rok nebude. :P Užijem si ho s priatelom tak ako to minulé, a určite niečo podnikneme. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Ahoj, letošní léto plánuji výlety k vodě a jedu na pár dní na chlupu, vzhledem k tomu že přítel nastoupil do nové práce a nemá nárok na dovolenou, dostaneme se na delší dovču až někdy v říjnu :-)
    vendulajustova@gmail.com

    ReplyDelete
  8. já plánuji výlety s přítelem po celé čr a relaxování v bazénu =)

    roni1251990@gmail.com

    ReplyDelete
  9. klikla jsem na vohoz
    vendulajustova@gmail.com

    ReplyDelete
  10. sleduju přes bloglovin, teď už i GFC :D
    na prázdniny plánuju makat, protože bych ráda šla na soukromou vejšku.. anebo se stěhovat pod most pokud práci neseženu, jelikož dvě společnosti mě už pěkně vochcaly a maminka vyhrožuje vyhazovem (sice ve vtipu, ale nikdy nevíš :D).. a já bych chtěla vypadat jako tvrďák i pod mostem.

    martinetoquee@seznam.cz

    ReplyDelete
  11. Sleduju:)
    rozanska.d@seznam.cz
    Zvu tě na mou 1.Giveaway:)

    ReplyDelete
  12. sledujem :) chcela by som brigádovať, len akosi neviem nič zohnať :/
    sona.sladeckova@gmail.com

    ReplyDelete
  13. No, já jedu do chorvatska, do Prahy,Itálie a možná ještě do Barcelony :) Hlavně pryč ze školy.:)

    ajapolacek@seznam.cz

    ReplyDelete
  14. klikla som na votocvohoz :)
    sona.sladeckova@gmail.com

    ReplyDelete
  15. sleduji na FB i na GFC
    hasalova1@seznam.cz

    ReplyDelete
  16. sdílím na FB veřejně Martina Hasalová
    a prázdniny už nemám , jsem těžce vydělávací člověk :D
    hasalova1@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. na votocvohoz jsem klikla
    hasalova1@seznam.cz

    ReplyDelete
  18. k.malatinova@gmail.com
    nejaku dovolenku a ptm von s kamoškami :)

    ReplyDelete
  19. ty druhé jsou opravdu zajímavé :-)
    já hraju ve dvou divadelních představeních, takže mi to zabere půlku prázdnin a druhou půlku asi budu lenošit a chystat se na zimní semestr.

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    ReplyDelete
  20. http://www.facebook.com/linda.stallova?ref=tn_tnmn

    ReplyDelete
  21. a klikla jsem na votocvohoz :-))

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    ReplyDelete
  22. Sleduji tě přes GFC a na facebooku. V létě plánuju jít na brigádu, k moři do Chorvatska a pak hodně obrážet příbuzné :D

    ReplyDelete
  23. Klikla jsem na votočvohoz
    denisa.baumgartlova@gmail.com

    ReplyDelete
  24. A odkaz na odkaz :D je tady: http://saint-in-her-eyes.blogspot.cz/2012/06/forgive-many-things-in-others-nothing.html

    denisa.baumgartlova@gmail.com

    ReplyDelete
  25. sleduji už dlouho! :)


    o prázdninách chci být hlavně s přítelem, jinak žádné konkrétní plány nemám :)

    natalje@seznam.cz

    ReplyDelete
  26. by-yourself@seznam.cz
    nerada plánuju, takže ještě opravdu nevím...ale hlavně si budu užívat s kamarády venku a sluníčko ;) snad bude hezké počasí :)

    ReplyDelete
  27. jej tie prvé su feši ;)
    sledujem ťa už dlhší čas cez oboje ale viac využívam bloglovin.
    No ja zatiaľ ani nemám nič také naplánované, ale určite pobehám Slovenské hrady a zámky, niekde pôjdem stanovať a chcelo by to aj brigádu a potom more :) ale uvidím čo z toho nakoniec bude keďže mi to nejak nevychádza
    ivana.bakova@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Brigádu, slunění, svatbu (ne moji :D) a Anglii s přítelem.
    slovakova.anna@email.cz

    ReplyDelete
  29. by-yourself@seznam.cz
    klikla jsem ;)

    ReplyDelete
  30. Norsko, Itálii, Řecko :)
    hronovamar@gmail.com

    ReplyDelete
  31. a za votocvohoz...
    hronovamar@gmail.com

    ReplyDelete
  32. chorvatsko, mož ná francie, a s lidma který mám ráda v CR:)
    veru.konecna@seznam.cz

    ReplyDelete
  33. a za votoc ohoz:D
    veru.konecna@seznam.cz

    ReplyDelete
  34. Já snad pojedu s kamoškou na chatu a jinak se budu flákat ve městě :)
    DoOmi95@seznam.cz

    ReplyDelete
  35. 1. sleduju
    2.sleduju
    3. horzně se těším na prázdniny jedu stanovat.
    4. klikla

    ReplyDelete
  36. To jsou super brýlky.. :)) hodily by se mi rozhodně nějaké..
    na prázdniny nejraděj bych plánovala brigádu, a teprve pak bych mohla plánovat to další (nemám ani korunu právě), a tak můj hlavní plán je najít brigádu...no.. :/ :)

    vendula.novotna@centrum.cz

    ReplyDelete
  37. sleduju :)

    chystám se mimo jinéobjevovat krásy Pobaltí :)

    ReplyDelete
  38. Já se chystám s kamarádkou na party dovolenou na Ibize))
    kate009beee@gmail.com

    ReplyDelete
  39. ty jsou užasne :) planuji jet někam s přítelem, asi do aquapalace Praha, s našima do Itálie :)

    surovych.lucie@seznam.cz

    ReplyDelete
  40. Klikla jsem))
    Já se chystám s kamarádkou na party dovolenou na Ibize))
    kate009beee@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Tábor :) a Turecko :)
    krejdi@seznam.cz

    ReplyDelete
  42. Já pojedu na Lipno, do Vídně, do Bratislavy...........mám v plánu tolik věcí (diy, pikniky).
    i.audrey.p.i@gmail.com

    ReplyDelete
  43. klikla jsem na votocvohoz.cz ;)
    i.audrey.p.i@gmail.com

    ReplyDelete
  44. ahoj, krásná výhra! :)) Já plánuji s kamarádkou v létě na týden na Mácháč a v září jedeme spolu ještě do Itálie :))
    Klika jsem i na votocvohoz ))
    měj se krásně, ahoj žanet
    zaneta.hromadkova@gmail.com

    ReplyDelete
  45. plánuji chorvatsko s přítelem a kamarády na 14 dní:) jinak brigáda a užívání si prvního společeného bydlení!

    anna.kaplanova@gmail.com

    ReplyDelete
  46. a za votocvohoz:

    anna.kaplanova@gmail.com

    ReplyDelete
  47. sledujem cez bloglovin aj cez FB :)

    cez leto planujem hrozne cestovat a uzivat si krasne dni :)

    hrmova.dominika@gmail.com

    ReplyDelete
  48. a klikla som aj na votocvohoz ;)

    hrmova.dominika@gmail.com

    ReplyDelete
  49. AnonymousJune 21, 2012

    Chci si najit nejakou brigadu
    katerina.z.1998@seznam.cz
    Sleduju jako katles.blog

    ReplyDelete
  50. AnonymousJune 21, 2012

    katerina.z.1998@seznam.cz
    sleduju jako katles.blog

    ReplyDelete
  51. Plánuji hlavně užívat si léto a nedělat nic :D Jedu taky na 14 dní do Francie

    gluus.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Ja plánujem navštíviť s priateľom Prahu a potom asi s rodičmi ešte niekam na menšiu dovolenku plus popritom brigáda :)
    didala270@gmail.com

    ReplyDelete
  53. klikla jsem na votocvohoz :)

    gluus.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  54. jsou skvělé! V létě se chystám k moři ještě nevíme kam :D

    dailyhappy@klikni.cz

    ReplyDelete
  55. V létě si budu hlavně užívat slunečného počasí a najdu se brigádu, třeba prodávání zmrzliny :)
    diamond@klikni.cz

    ReplyDelete
  56. Klikla jsem na votocvohoz.cz
    cerka08@seznam.cz

    ReplyDelete
  57. Co budu dělat ještě nevím ale hlavně odpočívat od školy! :)
    Misssha2@seznam.cz

    ReplyDelete
  58. Klikla jsem na votocvohoz :)
    Misssha2@seznam.cz

    ReplyDelete
  59. Sleduju přes GFC.
    O prázdninách plánujeme jet do Španělska, pak taneční tábor a hlavně nějakou zábavu s kamarády.
    IvanaPaulusova@email.cz

    ReplyDelete
  60. Ahoj:) pojedeme do westernových městeček, na dovču do Bulharska a menší akce s kamoši tady v ČR .)

    simonka-td@seznam.cz

    ReplyDelete
  61. sledujem cez GFC aj FB
    prázdniny si plánujem užiť, a zatiaľ to nechávam na náhodu kde skončím :)
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  62. klikla som aj na votočvohoz
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  63. V létě se chystám hlavně odpočívat, nějaký výlety, trochu sportu .. prostě pohodička :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    ReplyDelete
  64. Klikla jsem na votočvohoz :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    ReplyDelete
  65. plánujem dve dovolenky pri mori + jednu menšiu cyklodovolenku:)a samozrejme party s kamaratmi,relax,šport:)
    mopo95@gmail.com

    ReplyDelete
  66. klikla som na votocvohoz:)
    mopo95@gmail.com

    ReplyDelete
  67. plánuju dovolenou v Turecku a ještě jednou v Chorvatsku a možná pojedem s kamarádkou i na vodu :)
    jacqueline.belefort@gmail.com

    ReplyDelete
  68. klikla jsem na votočvohoz.cz
    jacqueline.belefort@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Plánuju pouze brigádu na western městečku :)
    Hannah.animaestilo@seznam.cz

    ReplyDelete
  70. kliknuto na votocvohoz
    PS: hodně štěstí k zrdcadlovce :)
    Hannah.animaestilo@seznam.cz

    ReplyDelete
  71. plánuju pracovat a zdokonalovat francouzštinu!

    annacooperova@gmail.com

    ReplyDelete
  72. Jedu do Francie a do Chorvatska, brýlky by se mi tudíž hodily! A ještě nějaké to brigádování, pártyování, koupákování, však to znáš! :)

    ReplyDelete
  73. Na votoč kliknuto :)
    teiszz.k@seznam.cz

    ReplyDelete
  74. Skvělé brýle, skvělá giveaway :)
    Můj mail je sumovaverr@gmail.com
    :)

    ReplyDelete
  75. Chystam sa k moru, oddychovat a zabavat sa s priatelmi!:)
    niki.1997@centrum.sk

    ReplyDelete
  76. Super giveaway :) ...Tieto prázdniny asi presedím doma..Dovolenka s rodinou sa neplánuje..Mamina má novu prácu a nebude mať dovolenku tak sa nám to neoplatí. :) ..Ale určite niečo vymyslím aby sme niekam išli aspoň na jeden deň...Nejaký ten jednodňový výletik niekde na hrad alebo taketo niečo. :)

    slavkawasserrabova@gmail.com

    ReplyDelete
  77. + kliknuté na votocvohoz :)

    slavkawasserrabva@gmail.com

    ReplyDelete
  78. + klik na votocvohoz :)

    ReplyDelete
  79. + odkaz na mém webu: http://simone-td.blogspot.cz/
    ;)

    simonka-td@seznam.cz

    ReplyDelete
  80. Skvelá súťaž,okuliare sa vždy hodia :)
    Všetko samozrejme spĺňam.Na leto plány nemám žiadne,stále budem doma,len dúfam,že bude stále pekné počasie :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  81. Klikla som,rada pomôžem
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  82. Všude všechno sleduji a klikám! :-D ...Prázdniny jsou ve hvězdách
    Diana.Haupt@seznam.cz

    ReplyDelete
  83. Skvelá giveaway! Giantvintage majú úplne úžasné okuliare:)))A cez prázdniny by sa hodili:)))leňošenie na slnku by s nimi bolo fajn:)))A cez prázdniny má "čaká" kamoškina svadba:)))
    GFC meno: Marie
    FB: Maria Čabalová

    maria.cabalova@gmail.com

    ReplyDelete
  84. aj na Votocvohoz som klikla:)))

    ReplyDelete
  85. super GIVEAWAY!
    také jsem měla nápad na letní GIVEAWAY, trošku jiný, ale můžeš se mrnout sama, dnes soutěž končí :)

    aneta.pecena@seznam.cz

    ReplyDelete
  86. 1. Sleduji už dávno:)
    2. Taky taky:)
    3. O prázdninách budu chodit do práce, jinak plánuji jen nějakou mini dovolenou s kamarády, zatím nic víc...
    Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    ReplyDelete
  87. Druhý komentář - klikla jsem na votocvohoz:)
    Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    ReplyDelete
  88. Sleduji tě tady i přes FB. A co plánuju na prázdniny? Zatím netuším, hodlám improvizovat :)
    lucie.martinakova@email.cz

    ReplyDelete
  89. Tak a ještě jeden komentář za kliknutí na votočvohoz :)

    lucie.martinakova@email.cz

    ReplyDelete
  90. NA FB sleduju jako Zuzka Žižkovic :D
    Na prázky nic neplánuju jenom chodit na koncerty, festáky a ven s kámošema :D

    zizkozuz@seznam.cz

    ReplyDelete
  91. Tak ještě jeden koment za kliknutí na votočvohoz máš tam hezký věci :D

    zizkozuz@seznam.cz

    ReplyDelete
  92. Sleduji přes GFC i FB :)
    Prázdniny? nejprve letím na deset dní do Bulharska, pak nějaká akce s kámoškama, brigáda a pak možná ještě pojedu do Chorvatska :D
    sarka.berounska@seznam.cz

    ReplyDelete
  93. Maľovať, kresliť a zase maľovať :). Mám kreatívne leto.

    kejmy.do.it@gmail.com
    Kejmy ♥

    ReplyDelete
  94. http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=440076902681923&id=220364381342967&ref=notif&notif_t=share_wall_create

    Zdieľanie FB.
    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  95. klikla jsem i na votočvohoz :)
    sarka.berounska@seznam.cz

    ReplyDelete
  96. jedu do Litvy, pak snad aupair a party party :)
    aneta.jel@seznam.cz

    ReplyDelete
  97. a klikla jsem na VV:)
    aneta.jel@seznam.cz

    ReplyDelete
  98. právě jsem s přítelem v chorvatsku
    michaelaloffler@seznam.cz

    ReplyDelete
  99. ja idem v auguste do chorvátska :-)) a potom možno nejaký festival..a opalovanie a kúpaliská :-)
    eabeilleslife@gmail.com

    ReplyDelete
  100. klikla som na votocvohoz :)
    eabeilleslife@gmail.com

    ReplyDelete
  101. cez prázdniny sa chystám s rodinou na týždeň do Terchovej (SR) a možno ešte do môjho najobľúbenejšieho mesta do Prahy :)
    mail: martinahlbocanova@centrum.sk

    ReplyDelete
  102. Plánuju,plno věcí ,ale asi festivali (koncerty) ,týden v J.Čechách u tety , nákupní den v Č.Budějovicích :-))
    a.kikusek.a@seznam.cz

    ReplyDelete
  103. stretávať sa s kamarátkami, kúpať sa, čítať moje knihy a len tak vyvalovať sa a papať ovocné šaláty
    fb sledujem pod menom nikola banarova
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  104. http://www.facebook.com/pages/diytutorialslizzyblogspotcom/144814778941964
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  105. Krásné brýle :)
    Pojedu do Chorvatska a dokonce 2x :D Jinak nic extra neplánuji :)
    zarovka20@gmail.com

    ReplyDelete
  106. sledujii :) brýle jsou skvělé :) No jinak se chystám do Karlových Varů, pochodit kolonádu a táák :) (nakupy také samozdřejmě :D)

    terusanet@seznam.cz

    ReplyDelete
  107. Sleduju, lajknuto ;)
    Prázdniny: 14 dní v Řecku, pak snad brigáda a zahrádka :)
    Sariiisek.M@seznam.cz

    ReplyDelete
  108. fúha, ťažko povedať ako strávim leto, ale asi najskôr niekde s priateľom pri vode, akciách a niečo podobné, klasické leto strávené doma.
    denisa.falisova@gmail.com
    hodilo som tvoj link aj na svoj FB http://www.facebook.com/pages/Denise-blog/268418613176272

    ReplyDelete
  109. sleduju:). ..Prázdniny strávím víc jak měsíc ve Španělsku s rodinou:))
    Smouli.Na@seznam.cz

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  110. Letošní prázdniny hodnotím jako takový nic moc.. K moři se letos asi nedostanu, sem na chatě a když někomu nabídnu aby přijel, nikomu se nechce přitom se kolem mě když sem doma motá tolik lidí, to je i celkem líto... Ale aspon mám čas na prozkoumávání a sjíždění blogu, sledování všech těch beauty videí ( ted jsem objevila zajímavou česku Haničku brokolici) a připravuju si témata k maturitě na ájinu, takový samostudium no ale doufám že to ponese ovoce a pak bude klídek.
    Co mne dokáže rozpálit je stávkující NTB, vztekám se a připadám si jak na konci světa, štve mne to. Zítra se plácnu na zahradu, budu se opalovat a napíšu si Mass media, jo a budu vařit těstoviny s cuketkou :) Doufám že tohle mí trápení o prázdninách mi roiče vynahradí během roku a hlavně na narozky :))

    Měj se hezky, bloguj a piš ať mám letos co číst :))

    With love,
    Lily

    Barbie.Dolls@seznam.cz

    http://raspberryfromprague.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  111. hotovo
    hotovo
    Na prázdniny si plánuju užívat.Chodit na bazény, pochytat bronz a užívat si dokud se vrátí škola :)

    ReplyDelete
  112. petra.fejova@gmail.com
    cez prázdniny pôjdem ku starkej a možno ešte niekde s našimi na dovolenku ale kde to ešte neviem :D

    ReplyDelete
  113. na prazdniny nemam nic naplanovane :)

    adelinelovefashion@seznam.cz

    ReplyDelete
  114. Fotit, pracovat, jíst a cestovat :)
    fialovadriana@gmail.com

    ReplyDelete
  115. beautiful outfit!i must visit your blog more often. xoxo Marijory.

    ReplyDelete
  116. Ahoj :) Já plánuju brigádu, pak nějaké to flákání s přítelem, pojedu do Rumburka na výlet, na Macháč k tetě a snad i na jeden den do Vídně.:)
    simonastodulkova@seznam.cz

    ReplyDelete
  117. sledujem cez GFC, FB aj bloglovin!
    veronika.zorska@centrum.sk
    ja plánujem strážiť sesternicu, chodiť na kúpalisko, užívam si teplo a slnko, a možno aj Chorvátsko! :)

    ReplyDelete
  118. taktiež zdieľam aj na http://www.facebook.com/veronika.zorka
    veronika.zorska@centum.sk

    ReplyDelete
  119. já plánuju plno stanovaček se super lidma, plno koncertů, co nejvíc víkendových akcí, menší brigáda na táboře a dál nevím, snad ještě plno super věcí, nechám se překvapit :)

    terkisek08@seznam.cz

    ReplyDelete
  120. Sledujem cez GFC aj FB, prázdniny asi pracovne no plánujem týždeň voľna po slovensku načerpať sily pred bakalárskym ročníkom :/

    k.zuzik.k@gmail.com

    ReplyDelete
  121. Sleduju :)
    Já si většinou dopředu nic neplánuju, radši počkám, jak se to vyvine samo :-D
    eliska.s9@seznam.cz

    ReplyDelete
  122. Slejum cez GFC a FB.Cez prázdniny plánujem ísť na bazény a k babke..A inak doma :D ale túžím ísť za tetou a bkou do USA!♥:)))))

    natalkaivankova@gmail.com

    ReplyDelete
  123. ja neidem nikde ako inak :(

    izurka357@azet.sk sledujem

    ReplyDelete
  124. Mé plány jsou prosté... hodlám celé prázdniny sedět u počítače a ládovat se zmrzlinou. Beru to jako odpočinek, ale taky vím, že mi nic jiného nezbývá! :D

    ellleanora@seznam.cz

    ReplyDelete