June 16, 2012

Yumi boutique

Byla jsem dnes s kamarádkou v Praze.A protože nás nebavilo chodit pořád po těch stejných obchodech, tak jsme navštívily Yumi.Nejraději bych si odnesla vše domů, ale to bohužel nejde:( tak jsme se kochaly.Mají tam hlavně šaty, ale i třeba kraťasy, kabelky, šperky..♥


Vidíte ty barvy a vzory..vše skvěle letní!



Co jsem si odnesla uvidíte zítra!
A abych to nepsala zvlášť, tak můžete vidět outfit v kterém jsem byla v Praze.

[Top:Atmosphere/shorts:Oasap/jewelry:Zealotries/flats:Gate/bag:NY]

40 comments:

  1. Skvělý! Jsem zvědavá, co sis odnesla. :) A moc ti to slušelo!

    ReplyDelete
  2. tak tebe bolo super :) ja som zo slovenska, ale raz by som chcela vidieť Prahu :))

    ReplyDelete
  3. Parádní věcičky, musím to tam zajít omrknout. Miluji tyhle reklamní tašky, jsou skvělé a praktické.

    Moc chválím ten topík, takový nějaký bych si přála!

    ReplyDelete
  4. Ani se ti nedivím, že by sis nejraději odnesla vše domů♥ Těším se až uvidím, co sis odnesla :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Ten obchod vůbec neznám, moc ti to sluší - ten narámek je parádní))

    ReplyDelete
  6. líbí se mi tvá košile a náušnice ;) a v tom obchodě bych si rozhodně vybrala!

    ReplyDelete
  7. Předposlední fotka nádherná,a ty takéž věci :()

    ReplyDelete
  8. Amazing photos! Love your blouse and the emerald coloured earrings in the boutique!

    XX Sonja

    ReplyDelete
  9. Vypadala jsi skvěle :)
    Jsem zvědavá co sis koupila :)

    ReplyDelete
  10. taky bych se do Yumi chtěla někdy podívat ;) určitě jste si to užily :) máš nádherný balerínky ;)

    ReplyDelete
  11. veľmi ti to pristane,som zvedavá čo si si kúpila :)

    ReplyDelete
  12. Super outfit a butik vyzerá naozaj super - rada by som sa tam niekedy pozrela :)

    ReplyDelete
  13. super outfit! a jsem zvědavá, co sis odnesla :-))

    ReplyDelete
  14. Taky jsem zvědavá na nákup, máš se, že si to v takovým butiku můžeš dovolit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJune 16, 2012

      Jezis ja vazne nechapu, proc musis u vsech narazet na penize! Uz je to vazne trapny! Jako kazdy proste investuje do neceho a kazdy by mel byt spokojeny s tim, co si muze dovolit. Resit to na kazdym druhym blogu je ubohy! Se asi budes muset dobre vdat,co? Protoze lidi co akorat porad breci ze nemaji penize je ani nikde mit nebudou, tak funguje negativni mysleni:)

      Delete
    2. Já jsem spokojená s tím, co si můžu dovolit. Jen mi někdy přijde až zarážející, kolik jsou holky do oblečení schopné investovat, ale nikomu to neberu. No asi se fakt budu muset dobře vdát, protože samozřejmě půjdu jenom po penězích, když je ted nemám. Ježiši :D

      Delete
  15. Skvelý outfit :) som zvedavá čo si si kúpila :)

    ReplyDelete
  16. ty jedny růžové šaty s límečkem jsou nejlepší :)

    ReplyDelete
  17. ten obchůdek vypadá krásně!! :) moc ti to slušelo :)

    ReplyDelete
  18. za halenka s límečkem je fantastická! Na obsah tašky jsem zvědavá.......

    ReplyDelete
  19. skvělý outfit! =) moc se mi to líbí;) a taky bych si tam vybrala, to jako jooo =D

    ReplyDelete
  20. Vau tie šaty tam vyzerajú všetky tak lákavo ;D aj ja by som ich všetky pobrala najradšej :D Inak pekný outfit :)

    myfashion-sim.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ten outfit je tcvůj nejlepší za poslendí dobu !!!!!!!!!!!!!!!!!§<3

    ReplyDelete
  22. Such darling clothes
    I would love to do a style interview with you. Please let me know if you are interested by emailing me at: lilithfashionblog@yahoo.com, or you can comment back with your email! I hope to hear from you soon!
    xo
    lilithfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. krásný outfit :)

    thefakeb00k.blogspot.com
    Valentyna :)

    ReplyDelete
  24. moc ti to sluší! su zvědavá co sis teda vybrala:) mě zaujali ty naušnice:)

    ReplyDelete
  25. už i podle fotek to vypadá pěkný butik :) krásný outfit! :)

    ReplyDelete
  26. 4 fotka<33 a krásny top! >3

    ReplyDelete
  27. Jsem zvědavá co sis odnesla! :) Moc ti to slušelo!! :)

    ReplyDelete
  28. krásnej outfit, takovej jemnej ♥
    těším se na new in!

    ReplyDelete
  29. tie šaty sú nádherné! a outfit tiež :)

    ReplyDelete
  30. really like your blog dear!
    keep posting and go for it!!!

    XO

    ReplyDelete
  31. really like your blog dear!
    keep posting and go for it!!!

    XO

    ReplyDelete
  32. Týjo, v Yumi jsem ještě nebyla a vypadá to moc dobře ! :)

    ReplyDelete
  33. Nášnice moc krásné, alespoň ty bych si odnesla. :)

    ReplyDelete
  34. To vidím poprvé, že by v prodejně byli věci ve skříňkách, to je skvělý a to oblečení je taky boží! :) A máš opravdu moc krásný top! :)

    ReplyDelete