July 20, 2012

Dermacol lipsticks

Nedávno jsem psala o rtěnce od Lancome a psala jsem, že mám ještě nějaké nové.To jsou právě tyhle dvě od Dermacolu.
Rtěnky jsou z kolekce Lip-seduction.Jak se můžete dočíst, rtěnky jsou vysoce krémové a hydratační.To mohu potvrdit, rtěnky jsou opravdu krémové a skvěle se nanáší, není to vůbec jako ty rtěnky co sotva dáte na rty, jak vám je hned vysuší.
Strašně se mi líbí balení na které kliknete a rtěnka vyjede.
Já mám odstín 4 a 3.Odstín 4 je takový do oranžova a přesně takovou rtěnku jsem hledala, je to taková korálová barva.Mezi tím, co odstín 3 je takový přirozený a sedne každému.
Fotky na rtech nemám, jelikož jsem to fotila večer a před odjezdem.Ale nebojte, rtěnky uvidíte v outfitech!  
cena:149kč
Výdrž je také slušná a rtěnky mohu doporučit.
Právě teď jsem někde v Paříži, snad si tady užíváte<3 

14 comments:

  1. moc se mi líbí odstín 04! :)

    ReplyDelete
  2. 04 vypadá vážně hezky.U nás jsem ještě tyto rtěnky od Dermacolu neviděla...

    ReplyDelete
  3. ten odstín 04 je super!

    ReplyDelete
  4. Těším se až je uvidím na rtech :)

    ReplyDelete
  5. Taky se mi líbí čtverka!:)

    ReplyDelete
  6. od Dermacolu muzu vsechno!

    ReplyDelete
  7. Ty vypadají skvěle a za tu cenu se to dá :)

    ReplyDelete
  8. no ten odtien 4 vyzerá vysoko použitelne pre mna :))

    ReplyDelete
  9. krásné odstíny! :)

    ReplyDelete
  10. Jo taky si je chci koupit!:)

    ReplyDelete
  11. mám 02 a nemůžu si ji vynachválit! vážně skvělá rtěnka :)

    ReplyDelete
  12. AnonymousJuly 25, 2012

    aj ja som s ňou hrozne spokojná, lebo je to niečo ako rúž-balzam v jednom :)
    N

    ReplyDelete
  13. AnonymousJuly 31, 2012

    tyto rtěnky jsou fakt super a mají je v každé drogerii se stojanem Dermacolu,sama je používám a stojí 149kč,někdy v akci kolem 100kč :-)

    ReplyDelete