July 5, 2012

June favourite

Dnes takový kratší článek, chtěla jsem Vám ukázat věci, co jsem si oblíbila za posledních pár měsíců, hlavně za červen.
Miluji tvářenky, dodají takový zdravý vzhled obličeje, bez ní to není ono!Tahle je skvělá, byla jsem překvapená.Moc se mi líbí barvy, takové teplé.Prostě MIAMI!!Barvy můžete libovolně míchat a to mi přijde super.
Mám hrozně nekvalitní nehty a tohle jsou moji pomocníci!
Vše od Essence seženete zde.
Balení minilesků jsem už jednou ukazovala, ale pořád jsem z nich nadšená!Jsou tak roztomilý♥
 Skoro každý už vyzkoušel BB cream, nebo o něm aspoň slyšel.Já jsem si ho musela hned jít koupit, používám ho už delší dobu a nic jiného bych už nechtěla.Používám light verzi.
 Bázi od Benefitu si dávám pod BB,  mám pak takovou hezky hladkou pokožku.
No řekněte mi, kdo z vás si nedělal vlastní voňavku?Já teda jo!Musím být všude :D

28 comments:

  1. hahah super voňavka :D
    a ta tvářenka mě dost zaujala, nádherný barvičky :))

    ReplyDelete
  2. jeee proč u nás nemají tu Essence tvářenku :(( vypadá opravdu moc hezky! :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Skvělé veci, ta tvářenka mě zaujala!:)
    Máš se, že jsi tu vůni vyhrála:)

    ReplyDelete
  4. tahle tvářenka je prostě skvělá! :) jé, ten obal parfému od Elite se ti moc povedl! :)

    ReplyDelete
  5. Skvelé veci, más stastie ze si ten parfem vyhrala! ;)

    ReplyDelete
  6. tsa tvářenka vypadá fajn, miluju tvářenky!!! =)

    ReplyDelete
  7. Na tu tvarenku se musim mrknout, vypada moc dobre

    ReplyDelete
  8. Jé, máš to pěkně vyfocený. BB cream jsem si taky oblíbila!:)

    ReplyDelete
  9. ja som nemala také šťastie v elite súťaži,škoda :D skvelé všetko

    ReplyDelete
  10. po té tvářence se taky musím podívat :)

    ReplyDelete
  11. Ta vlastní vonavka je skvělá ! :)

    ReplyDelete
  12. krásný článek ;)

    ReplyDelete
  13. Ta tvářenka vypadá moc hezky :)

    ReplyDelete
  14. Ano, tvářenka je podařená... :))
    A ano, voňavku jsem taky dělala..ale že bych vyhrála ji, o tom zatím nevím. Tobě k ní gratuluji...! :)

    ReplyDelete
  15. Tá tvarenka vyzerá úžasne!

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  16. BB Cream je super, můj pomocník v letních dnech :))

    ReplyDelete
  17. líbí se mi ta tvářenka! :)

    ReplyDelete
  18. Ta tvářenka teprve bude ne?..:)) Už se na ní těšíím!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale já jí už mám :* :D

      Delete
  19. krásný vecicky jsis oblibila, vubec se tomu nedivim, vypadaj, ze jsou senzacni! trosku musim i zazavidet! :-D

    ReplyDelete
  20. Na tu tvářenku se děsně těším.

    ReplyDelete
  21. tak pro tu tvářenku si snad i v pondělí zajedu do města :D :) supééér!

    ReplyDelete
  22. Moc krásný článek :) Taky používám ten BB crem a neměnila bych :))

    ReplyDelete
  23. Jé tys to vyhrála tu vůni, drsné! A všechny věci od Essence jsou prostě super ♥

    Giveaway o aztéckou tašku u mě na blogu!

    ReplyDelete
  24. Ta tvářenka vypadá moc hezky, ale hodilo by se napsat, jestli je krémová nebo klasická kompaktní :)

    ReplyDelete
  25. já nesnášim lesky :(:D ale tvářenka vypadá nejlíp!:)

    ReplyDelete
  26. Ta tvářenka vypadá úžasně! :)

    ReplyDelete