July 13, 2012

LANCOME ROUGE IN LOVE

Omlouvám se za neaktivitu, ale můj notebook je na reklamaci a tak jsem poprosila tetu aby mi nachvilku půjčila ten její, tak bych vám chtěla napsat o mé nové rtěnce od Lancome.
Rtěnek doma moc nemám, ale začínám svou sbírku pečlivě rozšiřovat!:D
Má takovou pěknou a jemnou barvu, která mi skvěle sedne.Rtěnku mám například v TOMTO outfitu.Jako první se mi líbí kovové balení, je skvělé že?Odstín mám 240M, jak jsem řekla takový do růžova a přirozený.
Nemá konzistenci jako normální rtěnky, co mám doma.Je taková krémovější a rty po ní nemám ani náhodou vysušené.Výdrž je taky skvělá, rtěnka patří zatím k mé nejoblíbenější za poslední dobu.Vážně nevím, co bych v tomto případě vytkla, nejspíše budu zase chválit haha :D.
Jinak mám doma dvě nové rtěnky, tak o nich určitě napíšu.Brzy jí zase uvidíte v nějakém outfitu.
 Máte někdo zkušenost s rtěnkou Rouge in love?

23 comments:

  1. Ta barva vypadá krásně a to i na rtech!;)

    ReplyDelete
  2. vypadá tmavší než ve skutečnosti je :)

    ReplyDelete
  3. Je zajímavá :) a tobě sluší :)

    ReplyDelete
  4. pěkná, moc pěkná :)

    ReplyDelete
  5. Líbí se mi :) I ten odstín, tady se mi zdá tmavý, ale v otm outfitu na tobě takový krásně jemný, jak jsi psala :)

    ReplyDelete
  6. Je pěkná, líbí se mi :-) já osobně mám radši ty krémovější rtěnky :-)

    ReplyDelete
  7. Zdá se tmavší,ale na tobě je opravdu jemná a přirozená.:))

    ReplyDelete
  8. Mne sa strašne páči červený rúž, ale ja nemám odvahu si ho dať na seba (stačí že mám červené vlasy:D). Ale veľmi si potrpím na obal a ten je fakt pekný... Raz keď naberiem odvahu tak si kúpim možno tento :)

    ReplyDelete
  9. vypada moc a moc lákavě!

    ReplyDelete
  10. mě se strašně líbí, ale pro mě není lákavá cena :(
    každopádně se mi zalíbila už na videu, které dělala Pavlínka pro elle :)

    ReplyDelete
  11. moc se mi líbí ten odstín,nádhera

    ReplyDelete
  12. Rtěnka vypadá super, má krásnou barvu :-)

    ReplyDelete
  13. AnonymousJuly 14, 2012

    Na rtech vypadá opravdu moc krásně, jen ta cena asi musí být docela brutální :D

    ReplyDelete
  14. Vypadá hezky, ale na mě až moc přirozeně :D Mám totiž ráda výrazné rtěnky:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky se mi líbí výrazné ;)

      Delete
  15. na rtěnky moc nejsem, ale na tuhle čtu jen samé nadšené ohlasy :)

    ReplyDelete
  16. Super odstín, na tobě vypadá hezky přirozeně, ale přitom jde poznat, že nějakou rtěnku máš :)

    ReplyDelete
  17. Je nádherná :) a víš, kdo je její tváří? :)

    ReplyDelete