July 30, 2012

PRETTY CRYSTAL

Nedávno jsem dostala na vyzkoušení Tekuté krystaly.Na internetu jsem četla hodně pozitivních názorů a tak jsem byla sama zvědavá, jestli to bude tak super.
Konzistence je taková hustější (nevím jak to říct :D) vlasy ovšem nemastí.Krystaly jsou určeny na suché, poškozené vlasy.
Krystaly slibují objem(asi jako dalších milion přípravků), ale byla jsem příjemně překvapená, jelikož mám po nich vlasy opravdu objemnější, je to asi první přípravek o kterém tohle můžu říct.Další plus je, že vlasy jsou hebčí na dotek a lesklé.
+Jsou vyrobeny z lněných semínek.
Použití- já osobně nanáším na mokré a umyté vlasy.Můžou se ovšem nanášet i na suché vlasy, ale to mi vzhledem ke konzistenci přijde divné, ale každému vyhovuje něco jiného.
Koupit je můžete na e-shopu Inhair.cz za 259kč.
                                     GOLDDIGGA HAIR BRUSH
Ještě bych vám chtěla ukázat čím si češu vlasy :D.Normálním hřebenem bych vlasy ani náhodou nerozčesala, tak je takový kartáč ideální.Je ze stránky Bezvasport (kdo by to byl řekl :D) a skvěle mi vyhovuje!Kdo má vlasy jako já doporučuji.

17 comments:

  1. vypadá to skvěle! z bezvasportu si chci taky už konečně něco objednat :D

    ReplyDelete
  2. novú kefu na vlasy by som potrebovala :D tá tvoja vyzerá dobre

    ReplyDelete
  3. Osobně zvětšit objem vlasů nepotřebuju, jelikož je mám sama dost objemné :D ale jestli to teda opravdu funguje, tak to je super :)
    Nový hřeben bych už taky potřebovala, protože na tom mém už většině "zoubkům" opadaly takové ty kuličky nahoře, aby pokožku hlavy neškrábaly, a už to docela bolí :D Jinak mám v podstatě podobný hřeben, takové jsou nejlepší :)

    ReplyDelete
  4. Krystaly na vlasy také používám a je to super!

    ReplyDelete
  5. jé ty krystaly vypadají zajímavě!

    ReplyDelete
  6. Ty vypadají skvěle! :-) Je bezva že jsou vyrobeny z lněných semínek, já osobně mám přírodní kosmetiku na vlasy nejradši :-) A já Paříž taky miluju úplně nejvíc! :-) Doufám, že se tam co nejdřív vrátím...

    ReplyDelete
  7. na vlasy používám hřeben tangle teezer, a ten je taky super!:)

    ReplyDelete
  8. Tekuté krystaly chci vyzkoušet už nějakou dobu, nejsem ale schopná si je koupit:D

    ReplyDelete
  9. pfu.. asi to tiež vyskúšam :)

    ReplyDelete
  10. O krystalech dlouho přemýšlím, třeba by mi zrovna tyhle sedly :)

    ReplyDelete
  11. anoo, to používá kamarádka, taky si to chválila :)

    ReplyDelete
  12. To jsem kdysi chtěla zkusit, někde psali, že to prý slepuje roztřepené konečky, no tomu bych moc nevěřila, ale snad se někdy dokopu ke koupi a vyzkouším :)

    ReplyDelete
  13. Já jsem slyšela, že je lepší používat kartáč s dřevěnými kolíčky, ale nevím...

    ReplyDelete
  14. Ten kartáč mám úplně ten samý od Syoss! :)

    ReplyDelete
  15. Taky by se mi hodil nějaký ten krystal :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  16. Já mam osobňe lepší zkušenost s tekutými krystali Young JAM Fluid od Edelstein. Taky obsahují lněná semínka.:-)

    ReplyDelete
  17. Já mám výbornou zkušenost s arganovým fluidem Native od Edelstein.Není sice určen jako ochrany vlasy před žehlením, ale já vlasy stejně nežehlím.

    ReplyDelete