August 24, 2012

Everybody loves shopping

Něco málo jsem si v posledních dnech koupila, tak jsem si řekla, že Vám to ukážu :) 
Největší radost mám ze zlatého topu, líbil se mi v HM už hodně dlouho a teď jsem ho ulovila ve slevách!-150kč
Sukni jsem si koupila včera v NY a je super-79kč
 Tohle tričko jsem si koupila k té sukni a vypadá to skvěle, zítra uvidíte outfit-79kč

Kabát je také od nás a bude skvělý na podzim a jaro, je takový lehký.-150kč
Krajkové klínky jsem si chtěla koupit u Bati už za původní cenu, ale když jsem je dnes viděla za 399kč bylo jasno!♥

42 comments:

  1. moc hezké věci :-)

    ReplyDelete
  2. tričko,košeľa,kabát,krásne veci,teším sa na outfit

    ReplyDelete
  3. tak to su úžastne kusky :) uplne

    ak chces zapoj sa do mojej giveaway :)http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/08/giveaway-2.html

    ReplyDelete
  4. páni, tomu říkám úlovky! mamka má taky ty boty a nevím, jsou to ty nejnepohodlnější, co jsem kdy měla a to jsem normálně na podpatky zvyklá...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Moc pěkné věci sis pořídila ! mě se nejvíc líbí košile ! a tričko co jsi koupila má i moje sestra a je moc pěkné :)

    ReplyDelete
  7. Košile a zlátý top je krásný!:)

    ReplyDelete
  8. Tak s tou košilí si děláš srandu, po té toužím jak malá!!! A ještě za tu cenu. Prosím že až ji nebudeš chtít že mi ji prodáš :D ... kdyžtak se mi ozvi na e-mail sk8jtacka@centrum.cz :D

    ReplyDelete
  9. ta bílá košile je super! :)

    ReplyDelete
  10. Jééé líbí se mi všechno :)

    ReplyDelete
  11. ta sukně z NY je úžasná a na ty botky jsem se dneska u Bati taky dívala ;)

    ReplyDelete
  12. jéé tak už tu sukýnku máš taky, je skvělá vid? :)

    ReplyDelete
  13. Aaa to jsou pekne kousky ! taky uz chci jit nakupovat ! :D

    ReplyDelete
  14. wáw wáw. wááw :)

    ReplyDelete
  15. Ten první top je boží!!
    Ty botky mám taky :D

    ReplyDelete
  16. oni tu sukni takhle zlevnili? šmejdi! :DDD

    ReplyDelete
  17. Top z HMka vyzerá veľmi dobre, som zvedavá už na outfit :)

    ReplyDelete
  18. Ooh, I love the first H&M top!

    XX Red Sonja

    ReplyDelete
  19. Jj, v tom zlatém topíku jsem slavila loňské Vánoce :)

    ReplyDelete
  20. i love shopping too,
    new follower here

    hope we can follow each other

    xo
    www.jiglycious.com

    ReplyDelete
  21. Yes, pajetkové topy vypadají skvěle :) A musím též pochválit boty :)
    Vyhrajte parfém od Guess! 2nd Giveway

    ReplyDelete
  22. promiň, ty boty jsou strašný :D ale jinak super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. každému se líbí něco jiného :)

      Delete
  23. všechno je pěkný :)

    ReplyDelete
  24. moc pěkné věci, ta sukně a lesklá halenka jsou nejlepšíí!! :) tričko mám stejné ale ve tmavší barvě :D

    ReplyDelete
  25. Fakt moc pěkný věci za krásný ceny. Ty boty, top z H&M a košile u mě vedou. ;)

    ReplyDelete
  26. wow, super věci a ještě suprovější ceny :D proč vždycky, když jdu někam já, tak nikde ve slevě nebo za super cenu není? :D

    ReplyDelete
  27. najviac sa mi páči to tričko AMISU.. pomaly si zamilovávam mint farbu, mám clutchbag, sneakers a chystám sa ešte minimálne na kabelku z Orsay, moja peňaženka bude plakať :)

    http://70sukienmala.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  28. ty boty jsou úžasné!
    jsem zvědavá na ten outfit :)

    ReplyDelete
  29. Všechno je totálně,nejkrásnější!:)
    těším se na outfity.

    ReplyDelete
  30. Těm botám zrovna taky nefandim, ale jak jsi psala, každýho vkus ;)

    ReplyDelete
  31. To zlaté tričko jsem si taky nedávno koupila :) Koukam na něj už od podzimu a konečně ho mám! :DD Jinak krásné věci :)

    ReplyDelete
  32. Opravdu nádherné věci sis pořídila :-) Moc se mi líbí vše..

    ReplyDelete
  33. Ten první top jsem také chtěla, ale přišel mi takový moc těžký a bála jsem se prvního vyprání ... takže jsem ho tam nechala. Jinak je ale krásný :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Krásné věci, hlavně ta sukýnka :)

    ReplyDelete
  35. super nakup :))
    http://www.facebook.com/ema.sheistheone?ref=tn_tnmn

    ReplyDelete