August 11, 2012

They're real!

Není moc hezké počasí abych se vydala fotit outfit, navíc mi odjela kamarádka a já zase nevím, co dělat :D Tak jsem se konečně donutila napsat něco o řasence od Benefitu.Jednu tuto řasenku jsme mohli vyhrát v giveaway, já sama jednu k vyzkoušení také dostala a jsem za ní šťastná.

  • Řasenka mi řasy neslepuje a vypadají přirozeně.
Kartáček není klasický, ale takový jako vidíte na fotce, někomu třeba tento kartáček nevyhovuje, ale já je mám nejraději.Mám podobný u řasenky od Dermacolu a tu miluji!Fotky jak jsem řasenkou namalovaná nemám, včera jsem se pokusila nafotit mé oko, ale prostě na to nemám talent :D na googlu najdete plno obrázků :)
cena je okolo 700kč

14 comments:

  1. řasenku vůbec nepoužívám, ale tahle vypadá dost dobře:)

    ReplyDelete
  2. Ten kartáček právě vypadá dobře :)

    ReplyDelete
  3. Fíha vyzerá zaujímavo :) Pozývam ťa ku mne na giveaway o knihu :)

    ReplyDelete
  4. Vypadá skvěle, ale je na mě dost drahá:D

    ReplyDelete
  5. mě by se líbilo ukázat ji i na řasách :)
    taky nemám co dělat je hnusně, tak sjem šla běhat :D

    ReplyDelete
  6. nevypadá špatně :) mě tyhle kartáčky ale sednou málokdy.

    ReplyDelete
  7. podle mě je tento kartáček nejlepší!:)

    ReplyDelete
  8. vypadá báječně a hrozně bych ji chtěla vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  9. vypadá skvěle :), ale 700 je na řasneku dost..

    ReplyDelete
  10. prosím moc kde se dá koupit mohli by ste poslat web prosím ?

    ReplyDelete