August 5, 2012

Young Curly

Omlouvám se, že nebyl tak dlouho článek, ale užívám si prázdniny a byla jsem pryč :)
Dnes bych Vám chtěla ukázat šampon a masku na vlasy pro vlnité a krepaté vlasy.Nemám nějak výrazně krepaté vlasy, ale rovné jako hřebíky je od přírody také nemám.Obě věci jsou z e-shopy Profivlasy.cz
Šampon
Obsahuje rýžový ocet, měl by pomáhat na roztřepené konečky a posilovat vlasy.Já osobně si myslím, že rozdvojeným konečkům pomůže jediné-nůžky, ale vlasy mám po šamponu hezky jemné a lesklé.
143kč-ZDE                                                      
Maska
Regenerační maska, má účinky jako šampon.Vlasy jsou opět lesklé, dobře upravitelné, nekrepatí se.Vlasy nejsou upláclé, ani nějak extra objemné.Pokud sháníte dobrou masku na vlasy mohu doporučit.
143kč-ZDE
Dnes mi přijela na týden kamarádka, pro představu jak se bavíme :D

12 comments:

  1. vypadá to dobře, já bohužel žádnou masku na vlasy nikdy nepoužívala, ale určitě si nějakou koupím ;) :D taky jsem doma přes víkend měla kamarádku ;)

    ReplyDelete
  2. Taky používám Young a super!
    Holky jsou srandistky, nechtěla bych být ten dole!!:D

    ReplyDelete
  3. Přesně tuto sadu od Young používám, akorát mám šampon i masku ve vetším balení po litru. Jak tak koukám na tu cenu, tak si za tu masku dala docela dost.. Já mám ten litr za 190kč.. Každopádně nejlepší maska jakou mám, ale hlavně ji miluju kvůli té žvýkačkové vůni :D ♥

    ReplyDelete
  4. děkuji za tipy, po něčem podobném se poslední dobou dívám, takže mi tvůj příspěvek přišel vhod:D

    http://blesitrh.blogspot.cz
    (kdyžtak má stránka se jmenuje bleší trh, protože se stěhuji do UK a nechci vyhazovat věci do popelnice > snažím se je prodat.. ale myslím, že brzy založím opravdový blog:D)

    ReplyDelete
  5. já už strašně dlouho přemýšlím nad maskou, ale žádná mě zatím nějak extra nestrhla :D
    a fotka je skvělá!

    ReplyDelete
  6. Děkuji za tipy :)) A jestli k tomu ještě krásně voní! :) tak to do toho asi půjdu :)

    ReplyDelete
  7. nemohla jsem tě náhodou v pátek zahlídnout na nádraží v Kolíně? Jestlis to nebyla ty tak to bylo tvoje dvojče! :D

    ReplyDelete
  8. dobrá zábava :D nechtěla bych se pod váma procházet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prej nějaká holka ječela a "pod okna se voda neleje!!!" :DDD

      Delete
  9. Ta poslední fotka je super. Taky máme různé obdobné zábavičky. ;)

    ReplyDelete