September 10, 2012

DERMACOL Dlouhotrvající make-up

Další testování Krasa.cz je tu a já dostala k testování DERMACOL make-up.Na výběr máte celkem ze šesti odstínů, já mám ten nejtmavší.Nejtmavší mi Krasa poslala sama od sebe, ale mohla bych mít klidně nějaký světlejší.Ovšem není to zase tak strašně, když se pečlivě rozetře a nejste zrovna bledule, tak Vám sedne.Používá ho spíše mamka, té sedl opravdu skvěle!

Krytí je velice dobré, takže pro toho kdo má nějaké nedokonalosti, je jako stvořený.Píše se, že je odolný vůči otření, to zase tak pravda není.Ale ukažte mi make-up, který otřete o triko a nebude tam?Konzistence je pěkně krémová a skvěle se roztírá.Pleť je po make-upu hezky matná.
Jak jsem řekla, pokud chcete zakrýt nedokonalosti, tak stojí za vyzkoušení.Cena není nijak hrozná 279kč.Na internetu najdete spousty jiných recenzí, kde se dočtete vše potřebné :)
najdete ho ZDE

9 comments:

  1. tenhle jsem používala před pár lety :) já úžasnou konzistenci.

    ReplyDelete
  2. nevyzerá zle, ešte som ho nemala :) Dermacol mam rada!

    ReplyDelete
  3. dermacol makeupy jsou super!

    ReplyDelete
  4. Great review!

    3 words LOVE YOUR STYLE :)

    I'm an instant follower of you now :)

    Please feel free to check out my blog if you have the time

    p.s Do you want to win a Snake Wrap Earring?! Enter my giveaway!

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. zajímavé,vypadá dobře...:)

    ReplyDelete
  6. Ten je super!

    ReplyDelete
  7. zrovna nějaký sháním, takže možná vyzkouším .))

    ReplyDelete
  8. i"ll try!)

    very nice blog by the way ;)

    kisses from Russia,
    Juliet

    !!! LEAVE COMMENT AND WIN RAY-BAN ON MY BLOG !!!

    ReplyDelete
  9. Mam uz asi tretie balenie a je super.pekne kryje a ma veľmi dobru vydrz.najlepsie su odtiene, ktore su doruzova a teda ani na mojej mastnej pleti neoxiduju.

    ReplyDelete