September 25, 2012

Earrings and watches

Byla jsem moc ráda, když jsem se domluvila na spolupráci s e-shopem Mojehodinky a mohla si vybrat jedny hodinky.Vybrala jsem si s.Oliver hodinky, líbí se mi, že jsou malé a decentní.Přiznám se, že jsem hodinky nikdy nenosila, ale tyhle mi přijdou roztomilé a můj názor na hodinky se změnil :)

 Krom hodinek bych Vám taky chtěla ukázat nové náušnice.No ty neonové nové jsou, ale ty druhé už mám asi měsíc a ještě jsem je neměla, ale to se brzy změní!
(H&M)
 Kdo ví jaká jsem, tak také ví, že výrazné šperky miluji!
(SIX)
Líbí se Vám?

32 comments:

  1. Ty hodinky :-) jsou nádherné !

    ReplyDelete
  2. Mě se strašně líbí ty první naušnice, úžasné jsou<3!

    ReplyDelete
  3. krása! <3
    ale na tebe je všetko pekne:))*

    ReplyDelete
  4. Ty hodinky jsou přímo úžasné :-)
    Ty naušnice taky, ale zas tak moc výrazné já osobně nemusím :-)

    ReplyDelete
  5. tie hodinky sú nádherné :) a aj tie druhé náušnice sa mi moc páčia :)
    abeilleslife.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. ty první náušnice se mi líbí nejvíc!

    ReplyDelete
  7. ty naušnice nemají chybu!

    ReplyDelete
  8. Náušnice jsou top,
    na hodinách se mi nelíbí ty kytičky :(

    ReplyDelete
  9. Ty hodinky jsou pěkné :) A ty náušnice taky (hlavně ty první)!

    ReplyDelete
  10. Hodinky jsou nádherné musím říci!:) A druhé náušnice také:)

    ReplyDelete
  11. výrazné náušnice mám taky moc ráda :)

    ReplyDelete
  12. taky miluju výrazné šperky!!

    ReplyDelete
  13. Gratuluji ke spolupráci :) hodinky jsou pěkné a naušničky se mi líbí hlavně ty druhé. <3

    ReplyDelete
  14. Ohhh ! ty první náušnice jsou perfektní :)

    ReplyDelete
  15. hodinky jsou nádherný, ale ty náušnice se mi vůbec nelíbí :/

    ReplyDelete
  16. ty hodinky jsou skvělé!:)

    ReplyDelete
  17. strašně se mi líbí ty druhé náušnice:-)

    ReplyDelete
  18. náušnice ti zabavujem, berem, kradnem, proste sú krásne! :D

    lucyslifegallery.blogspot.sk

    ReplyDelete
  19. ah ty poslední náušnice jsou nádherný ! :)

    ReplyDelete
  20. Ty hodinky jsou úžasně jemné a decentní, moc se mi líbí :)

    ReplyDelete
  21. tomu hovoris motivujuci post??????????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemám potřebu tě motivovat :D

      Delete
  22. krásne hodinky :) a tie posledne naušnice woow :)))

    ReplyDelete
  23. Ty hodinky jsou nádherný a ty druhý náušnice nemají chybu!♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. ty hodinky jsou fakt pěkný :))

    ReplyDelete