September 18, 2012

I want it all!

Každý má teď na blogu wishlist, ne že bych chtěla být jako ostatní, ale už dlouho jsem si chtěla dát dohromady po čem toužím.Tak proč se s Vámi o to nepodělit?


  1. Triko s křížem okamžitě mi padlo do oka, je z  Motelrocks♥.
  2. Tenhle geometrické svetr se mi moc líbí, ale netoužím jen po tomhle, potřebovala bych hodně svetrů!Bude zima a já jich moc nemám, musím na tom zapracovat!Jinak tento najdete  ZDE , nebo také na stránkách Joliemoi.
  3. Chci všechny velké náhrdelníky na světě prosííím!Tenhle jsem našla na  Oasap, ale když jsem minule byla v HM, tak jsem slintala ♥
  4. Už dlouho si přeji Conversky.Chtěla bych šedé, ty by se mi hodily ke všemu.Přesně tyhle jsem našla na  Bezvasport.
  5. Blazery k tomu není snad ani co říct :)
  6. Černé wedges jsem hledala i minulý rok, ale tentokrát si je skutečně pořídím!
  7. Nejvíc se mi líbí trička s nápisem, co něco znamená.Třeba tohle je skvělé a našla jsem na  New Looku.
Máte podobná přání, nebo máte něco speciálního, co chcete(potřebujete)?:)
Nezapomeňte na novou Giveaway.

24 comments:

  1. Všechny věci jsou úžasný,ale ten svetr je naprosto dokonalý♥

    ReplyDelete
  2. conversky jsou nejlepší boty, schvaluji!!

    ReplyDelete
  3. wau tak to je dosť dobré :) tie botkyy

    ReplyDelete
  4. Super věci,přesně podle mého vkusu:)

    ReplyDelete
  5. Taky sháním nějaké černé POHODLNÉ wedges, kvalitní, aby byly plné a pod kotníky... nojo, nadlidský úkol :D

    ReplyDelete
  6. Super věci :) Svetry taky potřebuju, sice jich už "pár" mám, ale svetrů není nikdy dost :D

    ReplyDelete
  7. já bych chtěla conversky bílé :)

    ReplyDelete
  8. tie boty!!!

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Coversky mam aj ja v pláne kupiť ale ešte neviem ake :)

    ReplyDelete
  10. wedges jsou skvělé a aztec svetr vypadá perfektně :)

    ReplyDelete
  11. taky sháním nějaké coversky :)

    ReplyDelete
  12. nevíš kde sehnat krásné conversky, ale ne přes internet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nevím, moc jsem na to nekoukala :(

      Delete
  13. Já chci takyy:(
    Zvu na giveaway o super legíny od Choies.com :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form

    ReplyDelete
  14. Conversy a blazre chcem tiež! Zajtra sa chystam do sekaca tak verím, že ich tam nájdem. Keby som sú ich kúpila za plnú cenu, moj malý rozpočet by hned skrachoval :)

    ReplyDelete
  15. Koukám, že jsme na tom s wishlistem stejně.. áááá <3
    Btw.. top s křížem mám hodně podobný z NewYorkeru, akorát ve vínový barvě.. tak když půjdeš kolem, mrkni tam :)

    ReplyDelete
  16. joooo!! už se těším na takové svetry zas!! mam takove ponco a porad na nej neni cas abych si ho vzala!! uz se nemuzu dockat :)) a hlavne az je uvidim na tobe :)

    www.wooklook.blogspot.com

    ReplyDelete