September 5, 2012

Room

Nedávno jsem si objednala samolepku Eiffelovky na zeď.Vybrala jsem si bílou barvu, jelikož mám jednu zeď růžovou.Samolepku jsem si na zeď zatím nenalepila, jelikož se chceme stěhovat a tak mi to přijde zbytečné.Dala bych to až do nového pokoje.
Vyfotila jsem i jiné prvky mého pokoje, tak se můžete podívat.
Objednávala jsem ze slevového portálu skrz.cz.Pokud neznáte tento portál, tak tam najdete všechno možné.Hledáte dovolenou?Mají plno akcí ať na dovolené do zahraničí, tak i do ČR.
Jak jsem řekla, objednala jsem si tam tuhle Eiffelovku, která je vysoká 98x29cm.Normálně stojí 330kč, v akci jsem je měla za 249kč.Skrz má "detektiva" který dbá na to, aby tam byly jen nabídky od prověřených a poctivých serverů.
 Tuhle věž najdete ZDE
 A tady už pár detailů z pokoje, miluji USA!




Užíváte si školu ?:D

38 comments:

  1. krásně zařízený pokojíček!:)

    ReplyDelete
  2. Ty boty jsou úžasné ♥ . Ne neužívám si školu :D

    ReplyDelete
  3. máš v pokoji dokonalou tapetu!

    ReplyDelete
  4. to máš určitě nádherný pokoj, ty detaily jsou krásné :)

    ReplyDelete
  5. nádherný pokojíček,celkově to jistě vypadá dokonale!:-)

    ReplyDelete
  6. máš to v pokoji moc hezké a nejlepší je to oblečko s botama, jinak E je moc hezká ..pak nám ukaž jak bude vypadat ve tvém pokoji.

    ReplyDelete
  7. Tu zelenou sukni máme všichni :D

    ReplyDelete
  8. tvůj pokojík vypadá pěkně! eiffelovka je skvělá! :)

    ReplyDelete
  9. ta samolepka bude určitě skvělá, pak jí musíš vyfotit i v novém pokoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě!:)
      Vyfotila bych ho celý.

      Delete
  10. ja mám ešte prázdniny :)

    ReplyDelete
  11. už len z detailov sa mi veľmi páči tvoja izba :) a tie zakladače sú skvelé.

    ReplyDelete
  12. juu, máš nádherný pokoj!!*

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Moc pěkné :) Máš opravdu nádherný pokoj!
    Ráda bych tě pozvala na naši první giveaway >> www.dossenoras.blogspot.cz ;)

    ReplyDelete
  14. Ted mas ruzovou stenou a co kdyz v novym ne ?

    ReplyDelete
  15. I'm obsessed with this room, so modern & beautiful!

    xo/Allison

    ReplyDelete
  16. máš nádherné věci :))

    ReplyDelete
  17. Miléé :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Is that your room?
    Very beautiful interior design you've got! <3

    alyssasaluta.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Krásné tapety :-) když jsem před měsícem byla na dovolené v Itálii, tak jsem laborovala, jak mám do auta narvat krásnou (smotanou) tapetu. Přítel mi ji musel narvat do autoboxu na střeše a jen jsem trpěla, jak dopadne :-) zajímavé, že jsem nic podobného neviděla tady v čechách, musím hledat

    ReplyDelete
  20. krásný pokoj. Mít takový, tak si možná přestanu stěžovat :D :D

    ReplyDelete
  21. fantastické a eiffelovka je úžasná :))

    ReplyDelete
  22. Nádhera! A ty boty, wow:)) Ty samolepky na zed jsou užasný, ale Eiffelovku jsem ještě neviděla a musí to vypadat krásně:)

    ReplyDelete
  23. Máš krásnej pokoj!! a ty boty ti závidim!!) a miluju tvojí tapetu:)

    ReplyDelete
  24. Geniální ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  25. Krásný pokoj. Taky mám samolepky na zdi, ale Eiffelovku jsem neviděla :D.

    ReplyDelete
  26. Máš moc pěkný blog

    Na mém blogu právě probíhá Giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    ReplyDelete
  27. Kam se stehujete? Do baracku nebo do panelaku? ;) Vim kde bydlis tedkon :) Mate tam tu super reklamu nejlevnejsi leky pro ... :D
    Leonko jsi uzasna ;)

    ReplyDelete