October 28, 2012

5 things

Tyhle články se teď celkem objevují a já jsem si řekla, že bych si taky mohla sestavit takový žebříček věcí, z kterých mám za poslední dobu radost.

Náhrdelníky
Tyhle dva jsou nejnovější a dostala jsem je díky spolupráci s Ishineaccessories.com, líbí se mi výrazné náhrdelníky a ráda bych jejich sbírku ještě rozšířila.


Daniel Sandler - Catwalk Compact -makeup
Nedávno jsem psala recenzi na rtěnky True Colour z e-shopu Bestmakeup.cz. Tentokrát mám tu počest Vám říct něco o make-upu, který je v e-shopu nově, tak jako vše od Daniel Sandlera.
Vlastním odstín 02, je to ten světlejší a mé pleti skvěle sedne.Make-up je tužší a zanechává hezky matný vzhled, což ocení hlavně ti co mají mastnější pokožku.Díky schopnosti vrstvení plně kryje, takže na nedostatky jako dělaný.Výdrž je také dobrá.Líbí se mi, že má zrcátko na zrcátka si prostě potrpím :D!Ve spodní části najdete houbičku, kterou make-up skvěle nanesete.Je určen pro vizážisty na focení a podobné akce, takže jsem ráda, že já zrovna vlastním něco takového!Najdete ho ZDE.
Barevné rtěnky
Konkrétně o téhle jsem psala ZDE a stále jsem z ní nadšená.Je ze stejné stránky jako make-up a máte na výběr z plno dalších odstínů. 
Peplum halenka (H&M)
Chtěla jsem jí už dlouho, ale nemohla jsem narazit na mojí velikost.Pak jsem ji konečně asi před týdnem a něco objevila!
Eiffelovka v pokoji
Konečně jsem ji vytáhla z podpostele a nalepila!

61 comments:

  1. Ten make-up by mohl být dobrý a náhrdelníky ti určitě moc sluší. Líbí se mi jak máš všechno pěkně nafocené. :)

    ReplyDelete
  2. tu tvoji E v pokoji už sleduji nějaký ten pátek a vypadá moc a moc krásně! :) Jinak i ostatní 4 veci jsou zajimave :)

    ReplyDelete
  3. krásná peplum halenka, snad jí zítra v našem H&M ještě seženu :)

    ReplyDelete
  4. peplum halenka z h&m je super, stejně tak náhrdelníky. moje nejoblíběnější doplňky za poslední dobu:)

    ReplyDelete
  5. ta rtěnka má skvělou barvu!)

    ReplyDelete
  6. ta eifelovka je roztomilá.
    a ten druhý náhrdelník se mi líbí. sice bych ho sama vytáhla tak do divadla a na podobné akce, ale je fakt hezký )

    ReplyDelete
  7. Jeee, ta eiffelovka, ta je pěkná! :)

    ReplyDelete
  8. jéj "bývaš" v Paríži
    peplum vyzerá úžasne
    a prvý náhrdelník je super

    ReplyDelete
  9. kráása ^^
    ten HM top ti sedí jako šitý na míru

    ReplyDelete
  10. Nejlepší je peplum a první náhrdelník :)

    ReplyDelete
  11. Wow, I love the necklace in the first picture! Pure beauty!

    ReplyDelete
  12. Ten první náhrdelník je skvělý! :) A peplum halenka taky!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Je to úžasné :) A neříkala jsi že se budete stěhovat tak si nalepíš eifellovku? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zatím to tak nevypadá a nechce se mi čekat :)

      Delete
    2. A kdyby jo, tak stačí když mi Lea řekne a já jí v reklamce vyřírnu ajfelovek klidně dvacet. :)

      Delete
    3. ty jsi miláček :*

      Delete
  14. ta rtěnka má dokonalou barvu!!

    ReplyDelete
  15. taky jsem si ji včera koupila :DDDD tu blůzku myslím..

    ReplyDelete
  16. ten první náhrdelník je skvělý ! :)

    ReplyDelete
  17. Ten rúž je nádherný! A prvý náhrdelník tiež skvelý! :)

    ReplyDelete
  18. tuhle rubriku miluju! a také přemýšlím, že si jí udělám na svém blogu :) líbí se mi ty náhrdelníky :)

    ReplyDelete
  19. ten první náhrdelník je super!

    ReplyDelete
  20. tá halenka a efiffelovka,dokonalé

    ReplyDelete
  21. Všechny věci jsou skvělé! Ta Eiffelovka a Peplumm top je, ale nejlepší!:)

    ReplyDelete
  22. to sú krásne náhrdelníky!
    :)
    ps: som nový follower :)

    ReplyDelete
  23. mela si ale uvest zdroj kde sis clanek vypujcila i mia to delala a pise stejne jako to mas ty, zacla s tim verca z myraspberry ktera se taky inspirovala a odkaz tez uvedla.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. proste se mi nrelibi kdyz si mezi sebou kradete napady, za prvy me to nebavi a za druhy kdyz uz tak mi prijde fer uvest odkaz.)

      Delete
    2. ale já nevím od koho pochází :D
      abych pravdu řekla, tak k Verče na blog zas tak nechodím, nemám čas sledovat kdo co..tak promiň

      Delete
  24. nejlepší je ta peplum halenka!

    ReplyDelete
  25. pekný príspevok :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  26. náhrdelníky i make-up se mi líbí! :)

    ReplyDelete
  27. ty náhrdelníky jsou krásné!
    a nejvíc se mi na tobě líbí rtěnka!

    ReplyDelete
  28. Jak se ke všem těm spolupracím dostáváš? :O Jinak všechno je super :)

    ReplyDelete
  29. ten make up či púder vyzerá fakt kvalitne

    ReplyDelete
  30. Peplum se mi osobně nenlíbí, ale na tobě vypadá hezky a sluší ti :)
    PS: zvu tě na giveaway na mém blogu :)) http://agaandaga.blogspot.cz/ budu moc ráda když se zůčastníš:)

    ReplyDelete
  31. halenka z H&M je na tebe úúžasná !!! a tie ružové pery? nádhera :)

    ReplyDelete
  32. u halenku chci chci chci :(( ale mám smůlu :(, ovšem tobě sedí naprosto dokonale!

    ReplyDelete
  33. jéé ten samej náhrdelník mám na wishlistu, je úžasný!

    ReplyDelete
  34. tu halenku jsem chtěla taky...ale když ona mi vůbec neslušela :) :D

    ReplyDelete
  35. Ten první náhrdelník je vážně úžasný :)

    ReplyDelete
  36. Ty náhrdelníky máš uplně nádherný všechny :)

    ReplyDelete
  37. skvělej článek! supr fotky!

    ReplyDelete
  38. Moc dobrý článek! Ta halenka je super, taky sem o ní přemýšlela :)

    ReplyDelete
  39. ta peplum halenka z H&M je úžasná :)

    ReplyDelete
  40. Love these necklaces.Gorgeous! :)

    ReplyDelete
  41. 5 thinks vymyslela http://cupcakesandcashmere.com/, nelíbí se mi přebírání tohoto nápadu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kdo to jako vymyslel?:D
      tenhle blog ani nesleduji, takže opravdu nevím kdo to vymyslel O.o
      Prostě jsem chtěla dát více věcí do jednoho článku, než psát o všem zvlášť.

      Delete
    2. outfit posty taky někdo vymyslel. půlka blogového světa jsou tím pádem kopírky, jéje..

      Delete
  42. ááá, to je super! Máš strašně osobitý styl! Tleskám ))

    ReplyDelete
  43. ten make-up určitě zkusím

    ReplyDelete
  44. ten makeup vypadá luxusně!.)

    ReplyDelete
  45. Ta halenka je vážně super, náhrdelníky taky a i ta Eifelovka :)

    ReplyDelete
  46. Řetězáky na blog.cz byly taky hrozně populární a nikdo si nestěžoval, že to někdo od někoho ukradl..

    ReplyDelete
  47. ta peplum halenka je skvělá

    ReplyDelete
  48. great!!! lovely post!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Nádherný náhrdelník:)
    http://andreykab.blogspot.cz/

    ReplyDelete