October 23, 2012

Bezvasport

Když je škola, tak jsem v jednom kole a nestíhám vůbec fotit, hlavně jak je už brzo tma.Naštěstí končíme zítra v půl 12 a je konečně volno, takže budu fotit outfity jako blázen.Když nejsou outfity, tak se budu snažit přispívat alespoň jiné články, aby to tu nebylo pořád jedno a to samé.
Nedávno jsem si objednala dvoje boty z Bezvasportu, byla to moje už třetí spokojená objednávka a tak bych Vám ráda tenhle Český e-shop představila.
Celkově jsem spokojená doba dodání byla vždy do dvou týdnů a balík přišel až domů.Stránky jsou přehledné a najdete lehce, co hledáte.
Poštovné
Na stránkách najdete vše podrobně rozepsané.

Moje objednávka-Objednala jsem si dvoje Conversky, dlouho jsem chtěla šedé a tak jsem si konečně splnila přání a můžu je škrtnout z wishlistu!Černé jsou takové základní, které se hodí pomalu ke všemu.Černé jsem měla už dnes ve škole a už se těším až v nich budu fotit outfity.

27 comments:

  1. černé jsou základ, šedé se mi moc nelíbí!

    ReplyDelete
  2. mám troje páry conversek a jsem nanejvíš spokojená, až na to, že jsou už v děsným stavu. Teď už aspoň vím, kde si objednat nové, děkuju)
    terbrouckova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. tie šede mam tiež :) a mam tiež červene a biele :) a nizke čierne chcem tiež dokupiť :

    ReplyDelete
  4. já bych chtěla tmavě modrý vysoký a černý nízký. Ale nejsou poslední dobou vůbec finance. Snad na jaře:-)

    ReplyDelete
  5. taky se mi líbí černé nízké, ale chytrolínsky jsem se rozhodla, že na zimu je kupovat nebudu a koupím je až na jaro, pokud je pořád budu chtít, jelikož jsem neuvěřitelný zmrzlík a neexistuje, že bych, letos už od září, vylezla v něčem, co není vyteplené :D
    Ale jsou super a těším se na outfity ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak si je schovám, noha mi předpokládám nevyroste :D

      Delete
  6. Conversky jsou moc super, jsou hezké, ale ta cena se mi nelíbí, i když chápu, je to značka.. Za tu cenu bych si mohla v CCC koupit třeba i dvoje - troje boty :D Ale samozřejmě nic proti, nakoupila jsi dobře :) Jen se mi líbí více ty černé, už kvůli tomu stylu, že jsou nízké :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nenapsala bych to líp :) I když přítel má černé vysoké a jsou dost luxusní!

      Delete
  7. Ty černé jsou krásné, prostě klasika:)

    ReplyDelete
  8. nejlepší, miluju conversky!!

    ReplyDelete
  9. já bych chtěla taky pravé, ale bohužel mi moc osud nepřeje :D tak mám aspoň obyčejné černé tenisky a jsou super :)

    ReplyDelete
  10. conversky by som strašne chcela,inak som ich videla už na tumblr :)

    ReplyDelete
  11. Kde bereš peníze :o já mám sotva na jedny :( Leo poradíš mí kde je sháníš ♥

    ReplyDelete
  12. Conversky su najlepšie :)

    ReplyDelete
  13. já bych brala bílé! :) ty se mi líbí moc.

    ReplyDelete
  14. Dostala jsi je zadarmo nebo jsi je sama koupila ?

    ReplyDelete
  15. Já mam duhové conversky a jsou to moje nejoblíbenější boty :) Na jaře si plánuju koupit ještě ty bílé nízké :)

    ReplyDelete
  16. o této stránce jsem už hodně slyšela a chci si z nich něco objednat :) shodou okolností chci taky conversky, takže... :D :)

    ReplyDelete
  17. Už jsem si z ní chtěla objednat a nakonec jsem si je koupila radši v krámu, spíš se mi nechtělo čekat :D!

    Jinak se můžeš u nás zapojit do první GIVEAWAY o Chanel lak nebo o řetízek :)
    http://sheiswe.blogspot.cz/2012/10/1-giveaway.html

    ReplyDelete
  18. o obchodu slýchám často, ale zatím sem si z tama nic nevybrala :)

    ReplyDelete
  19. sleduju na instagramu! :))

    ReplyDelete
  20. čierne sú proste základ! :) Aj ja sa na ne chystám :)

    ReplyDelete
  21. Také bych si chtěla jedny pořídit :-)

    ReplyDelete