October 5, 2012

Bioderma Sébium+Matriciane

Mám pár nových produktů od Biodermy, tak bych vám je chtěla představit.Tentokrát jsou z řady Sébium.
Bioderma Sébium AKN fluid
Nemám vyloženě mastnou pleť se sklonem k akné, bude to možná tím, že o pleť pečuji jak jen se dá.Tohle je jedna z věcí která Vám usnadní život.
Krém zmatňuje pleť, pomáhá v boji s černými tečkami, chrání pleť před nečistotami.Dá se skvěle použít jako báze pod make-up.Vhodný i pro citlivou pleť.
cena:399kč zde.
Bioderma Sébium Mat fluid
Na tónovací krém jsem byla hodně zvědavá.Je lehký, má hydratační a zmatňující účinek, krásně voní.Hodí se pro pleť která se leskne.Krém se přizpůsobí vaší pokožce a pěkně sjednotí.Krytí není extra velké, ale od toho jsou tu make-upy.Já osobně make-up vůbec nepoužívám a takový krém mi bohatě stačí.
cena:429kč zde.
Bioderma Sébium moussant - pěnivý gel
Můj miláček po kterém sahám každý večer.Nádherně vyčistí pleť a reguluje kvalitu kožního mazu.Můžete ho použít na tvář i tělo, já používám jen na obličej.Rozpěním si ho i kolem oči a vůbec nedráždí.Je ho hodně a vydrží opravdu dlouho.
cena:279kč zde.
Matriciane 
Na konec bych vám chtěla představit novinku značky Bioderma.Je to řada proti stárnutí pokožky.Tyto dva výrobky jsme dostaly na setkání a mamka už poctivě používá!Řada je od 25+ až do 45+, takže si každý přijde na své.Od 1. října je tato řada k dostání v partnerských lékárnách, takže jestli chcete udělat radost sobě, nebo třeba mamce, tak už můžete!Sama jsem si krémy ze zvědavosti zkusila(jsou v nich přirozené látky a nemůže mi to uškodit) a musím říct, že se okamžitě vsáknou do pokožky a je pak taková sametová.V půlce měsíce by na tuto řadu měla být akce která určitě potěší všechny, co si to nemůžou dovolit, ale o tom Vás informuji na Facebooku.

cena za jeden produkt:okolo 500kč

Za pár dnů končí Bioderma Giveaway.

18 comments:

  1. Ten tonující krém vypadá dobře :)

    ReplyDelete
  2. Na tu akci na Matriciane jsem zvědavá a těším se, páč bych si krémy moc ráda pořídila :)

    ReplyDelete
  3. tedka na parfums.cz probíhá i akce na biodermu takže jsem pokoupila :) a to AKN mně nesedělo vždycky, když jsem si namazala pupínek přes noc se jich ukázalo dalšíh 10 :D

    ReplyDelete
  4. krém na prvej fotke mám a tiež som s ním veľmi spokojná :)

    ReplyDelete
  5. Ja som pred rokom používala Sébium AKN pri dosť agresívnej forme akné a nemôžem na neho povedať jedno krivé slovo . Krásne zmatňuje a navyše aj prijemne vonia .. jednoznačne odporúčam ! :)

    http://welcometoandyslittleworld.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. moze fungovat...
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    ReplyDelete
  7. tónovak si zrejme pořídim :)

    ReplyDelete
  8. ten tonovaci krem vypadá moc dobře :)

    ReplyDelete
  9. zaujaly mě ty výrobky ze zelené řady a možná, že už mám i vybraný dárek pro mamku k Vánocům :)

    ReplyDelete
  10. Zaujal mě ten tónovací krém, právě se zapsal na list věcí, které chci vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  11. skvělá recenze :) od Biodermy už musím něco vyzkoušet, strašně mě láká :)

    ReplyDelete
  12. Super recenze!:) Chtěla bych moc vyzkoušet ten první krém od Biodermy, všude na něj čtu jen samou chválu:)

    ReplyDelete
  13. biodermu mam velmi rada:) takže receenzia potešila:)

    ReplyDelete
  14. ten pěnivý gel vypadá skvěle! mně zrovna včera dorazil taky krém z téhle řady - pore refiner :)

    ReplyDelete
  15. zelenú radu používam asi rok a je u mňa n. 1 :)

    ReplyDelete
  16. Ten gel musí být skvělý. A tónovací krém mě zaujal tím, že matuje a zároveň hydratuje. Málokterý to umí dodržet :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bioderma je prostě nej!:)

      Delete
  17. ten tónovací fluid mám a je super :))

    ReplyDelete