October 7, 2012

Fashionshop.sk

Rozhodla jsem se, že napíšu menší recenzi na internetový obchod, mluvím o Fashionshop.Když jsem je objevila celkem jsem se divila, že tam mají opravdu hezké věci, hlavně boty!To se jen tak u těch našich e-shopů nevidí.Když jsem tam narazila na vysněné boty, tak bylo jasno!
Internetové stránky-Jsou přehledné a najdete tam vše potřebné, včetně tabulky velikostí.
Poštovné-Balíček přišel hodně brzy, už ale nevím přesně.Po zaplacení Vám přijde e-mail s datem kdy balík dorazí.Více o poštovném ZDE.
Kvalita-Kvalitu bot nebudu moc posuzovat, jelikož je mám chvilku a růžové jsem ještě na sobě neměla.Ale vypadají celkem bytelně, kvalita se rovná ceně.
Na závěr:Jsem spokojená a doufám, že to nebyla moje poslední objednávka.Jinak by měl mít tento e-shop v budoucnu i české stránky, tak uvidíme kdy to bude.Ale poštovné se mi zdá levné, takže to není žádná překážka :)

35 comments:

  1. ty růůžové jsou kouzelné :P

    ReplyDelete
  2. Já jsem zas pro ty černé wedges! :)
    Určitě se mrknu na stránečku!

    ReplyDelete
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!!!!!!!!!!!!
    Miluju je ! To mi nedělej málem mě trefil šlak ! :D :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Ty černý wedges jsou parádní! Jsu mrknout na jejich stránky :)

    ReplyDelete
  5. ty boty jsou úžasné, já teď toužím po nějakých pořádně vysokých :)

    ReplyDelete
  6. Ty růžové boty jsou super. Jinak já objednávkám oblečení a bot z internetu moc neholduji. Přece jen se bojím, aby mi to sedlo. Ale když kolikrát vidím co se tam dá objednat tak mě to nahlodává zkusit to :-)

    ReplyDelete
  7. jů, tak to se musím kouknout! :)

    ReplyDelete
  8. Ach bože asi jsem se právě zamilovala do těch růžových. Ty jsou překrásné! :D

    ReplyDelete
  9. už jsem se na něj dívala boty tam mají fakt nejlepší !

    ReplyDelete
  10. vybrala si si kráásne!

    ReplyDelete
  11. přenádherné boty :)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. E-shop vypadá dobře, určitě ho projedu.. :)

    ReplyDelete
  13. ty černé wedges jsou parádní!

    ReplyDelete
  14. čierne sú úplne dokonalé

    ReplyDelete
  15. tie čierne sú úžasné :)
    a ako je to s veľkosťami? a veľkosti sedia dobre alebo je tam nejaký rozdiel?

    ReplyDelete
  16. Vdaka za stránku, nevedela som o nej tak si ju prezriem !! A topanky ktore si si objednala vyzeraju eprfektne tak sa idem popozerat :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ty jsou, miluju boty aaa!

    ReplyDelete
  18. Závist:) botičky jsou nádherné. Po těch černých už dlouho toužím.

    ReplyDelete
  19. boty jsou vážně nádherné a ten shop je dobrý typ!

    ReplyDelete
  20. love the black platforms!!!
    you have a great style and an awesome blog. let us know if you would like to follow each other...


    xoxo

    ReplyDelete
  21. tento typ bot se mi nelíbí :D jsem pro podpatky a jehly, ploché boty už pár let vůbec nenosím, ale tady toto, to ne :D ale na těch stránkách bych si každopádně vybrala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To já mám ráda oboje, klíny jsou ale pohodlnější :)

      Delete
  22. taky jsem koukala a mají nádherné boty!

    ReplyDelete
  23. Ty boty jsou oboje opravdu nádherné. Dloooouho jsem odolávala klínové manii a vůbec se mi tento typ bot nelíbil. Poslední dobou se mi ale začína líbit čím dál tim víc a tento e-shop mě už stoprocentně přesvědčil, že mé další botky budou právě klínové. Navíc mně velice překvapily relativně nízké ceny, a ještě více cena poštovného, která je menší než poštovné po ČR :D
    http://life-in-little-photo-pieces.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. To poštovné je ako zadarmo! Idem sa pozrieť, čo tam majú a možno si z tadiaľ niečo vyberiem. :-)

    ReplyDelete
  25. Černé wedges už dlouho sháním, pěkné! Zvu tě na giveaway!
    http://www.animaestilo.blogspot.com/2012/10/giveaway-kik-kabelka.html

    ReplyDelete
  26. máš nádherný blog a skvělé články, prosím navštiv i můj. Kdyžtak mě můžeš sledovat na bloglovin nebo GFC:)

    a-little-bit-style.blogspot.cz

    ReplyDelete
  27. Jsou absolutně boží! ♥

    ReplyDelete
  28. tak tie tvoje čierne sú božíí! fakt krásne

    ReplyDelete
  29. Oboje sú super, ale na tie čierne sa neviem vynadívať!!

    ReplyDelete