October 6, 2012

Geometric sweater

Jsem ráda, že je konečně víkend, praxe jsou neskutečně únavné.Někdo by řekl, že na praxích budeme něco dělat, ale zatím jen píšeme do sešitu jako maniaci a nebo kreslíme.
Konečně mám doma svetr, který jsem měla ve wishlistu. Jsem z něj nadšená, hned si zalíbil ten vzor. Vypadá černobíle, ale ve skutečnosti je krémovočerný. Dnes mi dalo opravdu zabrat vyfotit normální fotku, na sluníčku to bylo moc světlé a ve stínu zase tmavé.









 [Sweater:Indressme/jeans:Tally Weijl/wedges:Fashionshop/earrings:H&M/bag:NY]

55 comments:

  1. fakt krásne fotky :)

    ReplyDelete
  2. možná ti to dalo zabrat, ale to úsilí za to stálo! :)
    další várka nepopsatelně nádherných fotek
    miluju tvoje vlasy a k tem naušnicím nenacházím vhodná slova :)
    nádhera!

    ReplyDelete
  3. Překrásný svetr,já jsem za víkend taky moc ráda:-)

    ReplyDelete
  4. tímhle jsi se mi 100% trefila do vkusu :) podobný svetr mám také doma :)

    ReplyDelete
  5. jako panenka! ty boty jsou super :)

    ReplyDelete
  6. Seš překrásná, jako princeznaa<333

    ReplyDelete
  7. krásný svetr a ještě krásnější boty ! ♥

    ReplyDelete
  8. <333 nádherný svetr :) moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  9. Ten svetr je skvělý, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  10. Ten svetr je krásný :-) A ty boty.. takové taky sháním. Nevíš, jestli přesně takové/podobné seženu v Pce někde v obchodě?? :D

    ReplyDelete
  11. hned jsem si říkala, že máme stejný džíny a máme jsou to moje nejoblíbenější :)
    jinak svetr a rtěnka boží!

    ReplyDelete
  12. svetr je skvělej a co teprv ty tvoje nohy :O

    ReplyDelete
  13. svetr se mi moc líbí, takhle bíločerný je krásný, obávám se, že v krémové variantě už by mě tolik nezaujal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je hezkej i v krémové variantě, je to krémová až bílá.. :)

      Delete
  14. Moc ti to sluší :-) Náušnice jsou boží. Jak se chodí v těchhle botkách, dá se to? :-) Podobné bych si taky chtěla pořídit, ale nevím, s čím kromě úzkých kalhot (nenosím je) by se daly kombinovat. Nosím převážně sukně.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klidně i k sukni a třeba černé silonky, tak to budu taky nosit!!:)
      A dá se to :)

      Delete
  15. Tady ti to strašně sekne!

    ReplyDelete
  16. wedges a sveter sú naj :) si veľmi krásna :)

    ReplyDelete
  17. Nějaký moc černý outfit na tebe, ale třetí fotka zespodu je skvělá :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nechodím pořád barevně, hlavně k tomu svetru se mi to tak líbí :)

      Delete
  18. líbí se mi hlavně naušnice a máš neuvěřitelně dlouhý nohy ;)

    ReplyDelete
  19. nenormálni sveter- božský... topánky tiež

    ReplyDelete
  20. jsi kočka dlouhonohááá ♥

    ReplyDelete
  21. Neskutečně krásné fotky...:-)
    Jak Ti závidím tu hubeňounkou postavičku...
    Také se na tebe moc těším jako moc moc...!

    ReplyDelete
  22. ty boty i svetr jsou naprosto dokonalý! a sluší ti to.. ;) jako vždy.

    ReplyDelete
  23. svetrík je fakt super :) a tie náušnice sú proste najkrajšie!

    ReplyDelete
  24. zaujímavý svetrík, krásne naušnice :)

    ReplyDelete
  25. moc ti to sluší ;) ten svetr a ty boty jsou skvělé :)

    ReplyDelete
  26. A mně zrovna připadá, že se ti fotky povedly :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na padesátý pokus ano :)

      Delete
  27. toto sa mi veľmi páči :) tak jednoduché, čisté a výrazné zároveň

    ReplyDelete
  28. hrozně se mi líbí ta rtěnka má skvěli barvu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to ta od Sleek jak jsem psala recenzi :)

      Delete
  29. ten svetr je skvělý! a samozřejmě i ty boty, naušnice a tvoje nohy! a fotky se moc povedly!

    ReplyDelete
  30. Ten svetr je moc krásný :)

    ReplyDelete
  31. Super fotky! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. wat a wonderful print on your sweater!!

    http://www.tseparfait.com/

    ReplyDelete
  33. Skvělé!



    http://worldofadel.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  34. Svetr je moc pěknej, boty mi nic moc neříkají :) Ale tobě sluší i pytel :)

    ReplyDelete
  35. Krásný. :) kolik v takových botkách měříš? :)

    ReplyDelete
  36. krásny svetrík aj celý outfit!:)

    ReplyDelete
  37. Jako víla,tahle barva rtů ti strašně sluší!
    Krása:*

    ReplyDelete
  38. That's one really beautiful sweater!

    XX red--sonja.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. svetr vypadá moc zajímave :)

    ReplyDelete
  40. Leo ty jsi tak krásná ♥ SLeduju ještě jeden blog ale na tebe to nemá..:O Si fakt nádherná a kouzelá a máš nejúžasnější fotky :)

    ReplyDelete
  41. pavlínce sluší víc :)
    http://lookbook.nu/look/2757869-aztec-sweater

    ReplyDelete