October 15, 2012

New in:Miamasvin and Sheinside

Po dlouhé době něco jiného, než outfit.Venku je teď ošklivo a do pátku mě nemá kdo fotit, ale možná to ještě zítra stihnu, každopádně nebudu nic slibovat.
Dneska mi přišel balík a tak jsem radostně vyskočila, když zvonil zvonek a běžela střemhlav ze schodů.Sako je ze Sheinside, přišlo mi společně s tím růžovým, které bylo v outfitu včera.Jinak ostatní věci z e-shopu Miamasvin.
Začnu kabelkou z které jsem úplně nejvíc nadšená ♥
 Vše bylo v krásné krabici a dostala jsem i dárečky!

 Pak tady mám tuhle tenkou parku.Asi všichni ví, že teď letí army styl, nic vyloženě maskáčového se mi nelíbí, ale tohle mi opravdu padlo do oka!
Jako dárek jsem dostala: čelenku, podprsenkový pás, černé tílko a teplé fusky :D

Nakonec černé sako s ocvokovanými rukávy.
Na všechny věci se těšte v outfitech.

36 comments:

  1. Všechno je nádherné:)
    kabelka je má krásnou barvu !

    ReplyDelete
  2. Wow !
    Moc se mi líbí to sáčko ♥

    ReplyDelete
  3. ta kabelka je nádherná!! vojenské oblečení možné letí, ale mě přijde naprosto ohavné. není to ani slušivá barva. jsem ráda, že modnim trendum nepodléhám a nosím jen to , co se mi líbí.
    ale těším se na outfity v těch věcech, hlavně outfity s kabelkou :D

    ReplyDelete
  4. A za teplé fusky je člověk stejně nejvíc rad :D. Jinak koukám ,maj fakt pěknou izolepu :)

    ReplyDelete
  5. ta kabelka je překrásná! :)

    ReplyDelete
  6. fí ha to sú super veci ... už sa teším až nám ich predvedieš

    ReplyDelete
  7. Ta parka vypadá suprově !

    ReplyDelete
  8. všechny věci vypadají dobře, nemůžu se dočkat, až to všechno zkomnbinuješ:)

    ReplyDelete
  9. moc pěkná ta izolepa :-D a vůbec celkově to mají hezké, i ty vysačky :) takový typ kabelek se mi moc nelíbí, co do tvaru, ale ta kombinace světlé se zlatou je bohovská!

    ReplyDelete
  10. kabelka je boží!! :)

    thefakeb00k.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ponožky jsou na tom všem určitě nejlepší.:D Nene,ta parka je moc hezká.

    ReplyDelete
  12. som zvedavá ako bude parka vyzerať na tebe, takto vyzerá veľmi pekne :)

    ReplyDelete
  13. Zajímámě, jak bude vypadat ta parka .)

    ReplyDelete
  14. kabelka se mi líbí nejvíc!

    ReplyDelete
  15. tá kabelka je bohovská! inač super že takto dávajú darčeky :))

    ReplyDelete
  16. přišla mi ta kabelka z giveaway od tebe..takže moje díky tady:http://dreamworld-e.blogspot.cz/2012/10/name-day.html
    :))) děkuju děkuju

    ReplyDelete
  17. such awesome items and buys! :D

    xx
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. přišly ti opravdu moc hezké věci! :)

    ReplyDelete
  19. Kabelka vypadá skvěle, i čelenka se mi líbí. A já teda nesnáším jakoukoliv parku a cokoliv v army barvách, bohužel :)

    ReplyDelete
  20. tak kabelka vypadá suprově! :) těším se na outfitové fotky.

    ReplyDelete
  21. niekedy tie dačeky vedia tak potešiť, pekné veci..mne sa páči army najviac

    ReplyDelete
  22. smiem sa opytat? Platila si na sheinside postovne? a takisto na ten druhy e-shop?

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Och, moc krásné kousky!! Hlavně ta kabelka, úplně slintám. :D

    ReplyDelete
  24. Nádherná kabelka a sako!♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  25. nakoupila jsi bajecne! :-)

    ReplyDelete
  26. Taky bych si chtěla pořád něco pořizovat z tohoto obchodu :(

    ReplyDelete
  27. Ta parka je dokonalá!♥
    Jen tak pro zajímavost.. víš co znamená mi amas vin?:)

    ReplyDelete