October 19, 2012

Parrot shirt

Dneska jsem si udělala dvojnásobnou radost.Za prvé jsem si koupila nový objektiv a za druhé peplum blůzku v H&M!Jinak z téhle košile jsem nadšená, hrozně se mi líbí ty barvy a samozřejmě ptáčci!:D
O saku ze Sheinside jsem se už zmiňovala.No a boty s recenzí na e-shop jsem ukazovala zde.



Sleva 10% na Bornprettystore " CL5X31 "





Sleva 15% na Lulus je " ILOVE "  platí do 21.10





[blazer:Sheinside/shirt:Lulus/bra:Bornprettystore/wedges:Fashionshop.sk/bag:Kenvelo]

59 comments:

  1. perfect!! I love your shirt and your shoes!
    Emma xx
    iemmafashion.com

    ReplyDelete
  2. Nádherná, strašně moc ti to sluší :-) Úžasná blůzka, o botech ani nemluvě.. :))

    ReplyDelete
  3. koukám, že to je ten typ kalhot, na kterym je vidět každý chloupek :D jinak outfit moc pěkný :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nejhezčí je 5. fotka od spoda! :)

      Delete
    2. Myslím, že žádná černá věc a bílej chlupatej pes nejde dohromady :))

      Delete
  4. ta košile je skvělá ! a boty taky :D

    ReplyDelete
  5. Jak děláš ty vlasy? :O Jsou nádherné.

    ReplyDelete
  6. Super outfit! Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  7. Si nádherná a máš krásne fotky! :)

    ReplyDelete
  8. jsi rozená modelka,tyhle fotky jsou fakt krásný:)
    ta košile je skvělá,jen by mi vadilo jak je moc průsvotná

    ReplyDelete
  9. Ohromně ti to to sluší! Ten outfit je dokonalý a ty vlasy taky♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. boty i blůzka jsou úžasný! a ten roztomilý páseček.. :) moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  11. dokonalá si :) tieto fotky sú moc pekné a páčia sa mi tu tvoje vlasy

    ReplyDelete
  12. Podle mě, jeden z tvých nejpovedenějších postů! Je to krásný <3

    ReplyDelete
  13. Jeden z nekrásnějších outfitů podle mě:)
    A na fotkách ti ho hrozně moc sluší:)
    Ta blůzka je dokonalá. Prostě celý outfit je dokonalý a úžasný :)

    ReplyDelete
  14. Musím uznat, že tady ti to moc sluší. Hlavně fotka, kde se usmíváš, je moc povedená. Víc takových ;)
    Košili jsem v hlavě obdivovala už na "fakbuku" :) a boty s tím páskem tvoří supr-čupr třešničku na... té černé :) moc hezký kontrast.

    ReplyDelete
  15. Moc ti to sluší :)
    Máš nádherné vlasy :)

    ReplyDelete
  16. já si chci strašně moc pořídit 50mm, šetřím jako blázen už strašně dlouho, ale asi nikdy nenašetřím, už jsem vyplácla asi tři tisíce za blbé učebnice a věci do školy, jsem z toho děsně nešťastná :D
    a děsně ti to sluší!

    ReplyDelete
  17. Moc ti to sluší, tady mi přijdeš taková jiná:)

    http://wind-in-hair.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Já miluju ty tvé botky ! a celkově tenhle outfit se mi moc líbí !

    ReplyDelete
  19. úžasné výrazné barvy a přitom to vypadá decentně:)

    ReplyDelete
  20. skvělý outfit!:) BOTY<3

    ReplyDelete
  21. Krásne fotky, veľmi ti to na nich pristane :) a blúzka je super :)

    ReplyDelete
  22. máj gád! ty jsi dokonalá! a na fotkách je hned vidět rozdíl, jsou takové ostřejší ;) a ta košile?? wow!

    ReplyDelete
  23. tomu říkám STYL!
    ta usměvavá je báječná :)

    ReplyDelete
  24. tento outfit je SUPER!!!

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ach boze ty jsi uzasna <3 ty fotky kde sedis jsou nadherny

    ReplyDelete
  26. máš skvělej styl *
    www.terbrouckova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  27. Oooh, nice blazer and heels! I love the touches of colour in your outfit! You look smashing!

    XX

    ReplyDelete
  28. Boze,tobe to tak moc slusi!!!!!a v cepici snad jeste vic nez normalne:)

    ReplyDelete
  29. jsi úžasná a umírám z těch bot

    ReplyDelete
  30. johoo! bomba!



    www.pavlinajavurkova.blogspot.com
    Pavlína

    ReplyDelete
  31. tá blúzka je strašne strašne krásna, aj ja chcem!

    ReplyDelete
  32. skvělé boty!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  33. Tvoje outfity se mi vždy líbí - ale tenhle... je úplně ten nejlepší, co jsem kdy na tobě viděla - fakt! :)

    ReplyDelete
  34. ta fotka,na které se směješ je dokonalá:)

    ReplyDelete
  35. páni tak to je perfektně sladěný outfit! tleskám!

    ReplyDelete
  36. tak tohle je luxusní outfit! a ta podprsenka se mi taky moc líbí!:)

    ReplyDelete
  37. Úžasný! Boty jsou přímo bomba! :)
    Máme u nás na blogu Giveaway, tak bychom tě rády pozvaly! :)
    http://thendstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  38. úžasný outfítek :) tie papagáje sú fakt super :))

    ReplyDelete
  39. Dokonalý outfit, skvěle sladěné :) Jsi nádherná, Leonko! :-))

    ReplyDelete
  40. Ta košile je dokonalá :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. :o nemám slov, úžasná :)

    ReplyDelete
  42. Perfektní, ty boty jsou překrásné :)

    ReplyDelete
  43. superský outfit :) papagáje sú naj!

    ReplyDelete
  44. možná bez toho pásku by to bylo ještě lepší:) krásná halenka a ty boty:)

    ReplyDelete
  45. OMG! I love this outfit :) I follow you :D Please follow me back ;) xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Blúzka je super, fakt ti pristane :) no možno ja by som si dala iný opasok

    ReplyDelete
  47. Sakra, jeden z nej outfitů, Leo! Ty boty, vlasy, slušivá čepka, nádherné fotky, prostě TOP :)

    ReplyDelete
  48. Miluju tento outfit a ty vlasy a prostě všechno!! Miluju tě celou :D

    ReplyDelete
  49. Ty brďo!! Hrozně ti to sluší- ale to ostatně všude:)

    ReplyDelete