October 2, 2012

True Colour

Nedávno mi přišly rtěnky od Sleek Make-up a tak Vám o nich něco málo řeknu.Mám ráda  rtěnky a pár jich doma už mám, tentokrát jsem volila výraznější barvy.Dlouho jsem chtěla hodně růžovou rtěnku, tak jsem zvolila odstín Candy Cane, podle fotky v e-shopu jsem vůbec nepoznala jak bude vypadat, ale vygooglila jsem si ho a hned jsem byla v obraze.Jako druhý odstín jsem zvolila Vixen, který jse červený.
Pigmentace je hodně dobrá, opravdu jsem byla mile překvapena.Odstín Candy Cane je úplně kouzelnej z toho mám opravdu radost.Na stránkách najdete celkem 20 odstínů!Rtěnka rty nevysušuje, jen je třeba si ji tak po třech hodinách poupravit, ale to je normální si myslím.Jinak jsou rtěnky spíše matné, když mám náladu přetřu je průhledným leskem.Pokud tedy hledáte výraznější rtěnky, tak jsou tyhle ideální.
Cena je přijatelná 175kč

23 comments:

  1. krása,mám ráda výrazné rtěnky :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. skvělé odstíny! asi do nich půjdu! :)

    ReplyDelete
  3. tak tento eshop neznám, výrazný odstín rtěnky ti moc sekne!

    ReplyDelete
  4. ta růžová je vážně moc pěkná na tobě!

    ReplyDelete
  5. Hrozně se mi to na tobě líbí, ale sama nemám odvahu :D

    ReplyDelete
  6. mám pocit, že také výrazné rúže mi nepristanú, ale na tebe to vyzerá bohovsky :)
    http://tournesoldanslanuit.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. Týjo vypadají fakt suprově :)

    ReplyDelete
  8. obě vypadají dobře! :))

    http://worldofadel.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Vypadají fakt dobře :)

    ReplyDelete
  10. Vyzerajú úžasne, odtiene na jednotku! ;)

    ReplyDelete
  11. tá červená sa mi moc nepáči, na mňa je moc výrazná ale tá druhý nemá chybu :)

    ReplyDelete
  12. nice lipstick, gorgeous pictures;)

    ReplyDelete
  13. ten druhý je krásný odstín :)

    ReplyDelete
  14. Hey, I think this store has similar clothes, and cheaper than other stores :)
    www.guiltylips.com

    ReplyDelete
  15. obě Ti moc sluší! :))

    ReplyDelete
  16. ta růžová je boží!! asi vyzkouším :P

    ReplyDelete
  17. pristanu ti, ja skor lubim hnede odtiene ale tebe tieto velmi pristanu a hlavne ruzovy :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Obě na tobě vypadají skvěle!:)

    ReplyDelete
  19. ta růžová by se mi také hodila :-)

    ReplyDelete
  20. Such a great post, my dear!
    You have awesome blog.
    we can follow each other via gfc (+bloglovin and fb) if u want:)


    Kisses,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete