November 28, 2012

Eyeliner+Blusher

Nedávno mi přišel další balíček od Bornprettystore, vybrala jsem si dvoje oční linky a tvářenku.
Tvářenka
Tvářenka je základ mého každodenního líčení, hned pak vypadáte zdravěji a lépe.Tahle je spíše do oranžova, jelikož oranžové tvářenky mám nejraději.Vyhovuje mi a nenašla jsem na ní nic špatného, proto jí můžu doporučit.
ZDE $3.54
První linky
Jsou super a také mi vyhovují, nejvíce jsem byla unešená z obalu, protože ta holčička je krásná.Linku dělají plynule a uděláte silnější, tak i slabší.
ZDE $5.90
Druhé linky
Největší zklamání.Linky nedokážou udělat tenkou, plynulou linku bez bezer.Štěteček je z podivné umělé hmoty a myslela jsem, že si vypíchnu oko :D.Takže budu používat štěteček z jiných linek a bude to ok.
ZDE $4.74
PS: 10% sleva CL5X31

22 comments:

  1. Lícenka vyzerá super,krásna farba. A tá tigrová linka-no to je teda sklamanie...normálne ma to za teba štve! :D škoda že si neodfotila ten štetec.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo já zapomněla, ale stejně vypadá podobně jako ten první :) jen je úplně jinej :D

      Delete
  2. Joo, ty první linky jsou nejlepší!:)

    ReplyDelete
  3. ty první linky zbožňuju!jsou nejlepší!

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Vím že se to netýká příspěvku ale nemám jinou možnost kde se zeptat :)
    Prosímtě jak sis založila Instagram? :)
    Normálně na počítači nebo jak? :) Děkuju moc! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja zas tiež cez mobil len neviem ako sa to dá prepojiť pc:D

      Delete
  5. ty první linky si chválí opravdu snad každý :) a tvářenku mám já ráda spíše do růžova :)

    ReplyDelete
  6. oboje linky mají božský obal! :) já jsem tekuté linky zkoušela jednou a dopadlo to tragicky, nevím jestli bych si zvykla.. já na horní víčka používám tužku na oči a obtáhnu to takovou tou fixou (stačí vyschlá, uhladí linku) :))

    ReplyDelete
  7. Vím že se to netýká příspěvku ale chtěla bych se zeptat kde jsi zakládala Instagram :)
    Normálně přes počítač nebo přes mobil :)
    Děkuju moc Leo jsi úžasná! :)

    ReplyDelete
  8. ty první linky jsou úžasné!

    ReplyDelete
  9. Ty linky s holčičkou jsou kouzelný:D:))

    ReplyDelete
  10. Ty druhé linky malují nějak divně, nebo mi to jen tak přijde :D Pro mě jsou nejlepší ty v té jakoby ''fixe'' :) Ale obal mají opravdu super !

    ReplyDelete
  11. ty 1. linky jsou skvělý!:D

    ReplyDelete
  12. ta lícenka vyzera kuzelne :) a ta prva linka vyzera super, ešte aj balenim :D

    ReplyDelete
  13. Tvářenka vypadá skvěle a linky si taky hodně blogerek chválí :)

    ReplyDelete
  14. tá druhá linka je veľmi nebezpečná ;D

    ReplyDelete
  15. ty první linky vypadají skvěle:)

    ReplyDelete
  16. Též se mi líbí ty první linky :)

    ReplyDelete
  17. ty druhé linky jsou fakt hrozné! :D

    ReplyDelete
  18. Ty linky s holčičkou mám taky, úplně ty samé :) vyhrála jsem je v giveaway a jsou teda úžasné. Určitě si je objednám až mi dojdou.

    ReplyDelete