November 8, 2012

Inspiration from Skrz

Jak už možná někteří ví, tak jsem minulý týden komentovala módu na Skrz.cz.Psala jsem o tom na svém Facebooku.Každý týden jedna bloggerka komentuje oblečení a radí, jak ho například nosit.Jako další část této "mise" mám napsat článek s vybranou módou. Vybrala jsem věci, co se mi nejvíce líbí z momentální nabídky.
Na Skrz.cz najdete věci z různých ověřených slevových portálu, včetně Slevomatu z kterého jsou právě tyhle věci.
Zítra snad bude konečně outfit, neměla jsem teď vůbec čas fotit, tak se omlouvám♥

13 comments:

  1. ty černé hodinky jsou skvělé :)

    ReplyDelete
  2. super výběr :) Hlavně ty šaty!

    ReplyDelete
  3. No jo, šaty s límečkem to je přesně pro Tebe :)*

    ReplyDelete
  4. ty krajkové šaty jsou luxusní ! ♥

    ReplyDelete
  5. Ty vínové šaty jsou krásné :)

    ReplyDelete
  6. Ty šaty jsou luxusní!!!
    Skvělý výběr :)

    Zvu tě na GIVEAWAY!!!

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/2012/11/giveaway-stylove-nausnice.html

    ReplyDelete
  7. sledovala som pekné veci si vybrala ;)

    ReplyDelete
  8. líbí se mi ty šaty:)

    ReplyDelete
  9. Ty černé hodinky vypadají krásně :)

    ReplyDelete