November 22, 2012

New in November

Objevily se mi nějaké nové věci v šatníku a kosmetické taštičce, tak se o ně s Vámi podělím.Ze všech věcí mám ohromnou radost, nad kabelkou jsem uvažovala dlouho, ale nakonec je skvělá a ještě lepší a větší, než na fotce.Šaty jsem si mohla vybrat z Kristinescollection a jedny už jste viděli v posledním outfitu.Ocvočkované boty jsou opět z e-shopu Fashionshop.sk a o dalších věcech se dozvíte v článku.


Tílko s ocvokovaným křížem♥.Je z e-shopu jako náušnice s křížem v posledním outfitu. Slečna je moc milá a je s ní skvělá komunikace.Najdete tam spoustu moderního oblečení a potěší to zejména ty z Vás, kteří nechtějí objednávat ze zahraničí. Ceny nejsou nijak zvláště vysoké.Oblečení má z Anglie, tudíž se nemusíte bát, že by ho měl každý.Tenhle top najdete na YES Style.cz.

Každý musí znát písničku Ride od LDR!♥Z této nejoblíbenější písničky jsem si půjčila úryvek textu a nechala si ho natisknout na triko.Dostala jsem totiž nabídku ke spolupráci od stránky Trickovy.cz a mohla jsem si vybrat jedno triko.Na výběr máte plno triček s vtipnými potisky, nebo si můžete na tričko nechat dát vlastní text jako já.Myslím, že pokud někoho chcete obdarovat originálním dárkem, tak máte možnost.Já jsem měla triko dnes na tělocviku :D
 Krajkové šaty z posledního outfitu.
Už mi dochází mé oblíbené linky.Mohla jsem si vybrat další věci od Bornprettystore, tak jsem sáhla(klikla) právě po linkách a tvářence. Brzy se objeví na blogu recenze.

35 comments:

  1. kabelka a croos top sú naj zo všetkého ♥

    ReplyDelete
  2. opravdu nádherné kousky sis vybrala:)

    ReplyDelete
  3. Moc se mi líbí kabelka a tričko ! Já prostě cvočky uplně miluju !

    ReplyDelete
  4. Moc hezký článek a nové věci :) Líbí se mi z toho všechno, ačkoliv ocvočkované věci moc nemusím :) Dobrý výběr :)

    ReplyDelete
  5. Moc hezké věci, nejvíc se mi líbí první taška a poslední kosmetické úlovky :)

    ReplyDelete
  6. máme stejnou tašku:D a z chicnovy i stejný svetr, jako tvůj černý, akorát v béžové:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máme asi podobný vkus :D :)

      Delete
  7. to tričko je originální:)

    ReplyDelete
  8. Pekné veci, to tričko je super! :)

    ReplyDelete
  9. můžu se zeptat? ..
    To máte nová domek nebo byt..
    jsou ty boty v pozadí krásný :)

    ReplyDelete
  10. Ta kabelka mi zrovna včera také přišla a souhlasím je opravdu super! :)) A ten top bych brala hned také ;)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. Ta kabelka je nádherná :]

    ReplyDelete
  12. Nádherné věci, ta kabelka a ty zelené šaty :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. nádherné věci, hlavně to tílko od Terezky a pak boty, ty bych brala taky.

    ReplyDelete
  14. Kabelka i boty, ty jsou top :)

    ReplyDelete
  15. taška je naprosto úžasná!
    a tričko snad ještě víc, to pocvokované <3

    ReplyDelete
  16. nevím,co je lepší.:) taky si chci nechat natisknout něco na tričko,ještě se k tomu dokopat.

    ReplyDelete
  17. úžasné věci!)
    a ty linky jsou skvělý,vypadá to hrozně hezky:)

    ReplyDelete
  18. tílko s křížem je fakt dokonalý :)

    ReplyDelete
  19. máš parádní vkus :) všechny věci jsou nádherné

    ReplyDelete
  20. až na ty boty e mi líbí všechno

    ReplyDelete
  21. Moc pěkné kousky sis vybrala! :) Kosmetika též super!

    ReplyDelete
  22. Nejvic se mi libi to triko s krizem :-)

    ReplyDelete
  23. Skvělé věci, nejvíc se mi líbí ta kabelka a boty :)

    ReplyDelete
  24. brala bych všechno!:)

    http://shopping-paradise.blog.cz/

    ReplyDelete
  25. pekné vecičky, podobné čižmičky som si pozerala aj ja, ale v čiernej farbe vyzerajú úžasne
    na mojom blogu prebieha vianočná giveaway ak by si mala záujem

    ReplyDelete
  26. ta taska je skvela!! a celkovo na tej stranke som si nasla uz asi milion veci :D hladam sponzora :/

    ReplyDelete
  27. Lovely boots!! :)
    I would like to invite you to join my GIVEAWAY! 25 persons will win $20 vouchers :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete