November 13, 2012

Powder + brush

Nedávno jsem v new in ukazovala nový štětec a pudr, teď Vám napíšu jak jsem spokojená.
Sypké pudry mi přijdou mnohem lepší, než ty slisované.Jsou daleko jemnější a vyhovují mi více.Tento je vhodný pro všechny odstíny pleti, což mohu potvrdit, sedl mi skvěle.Pudr skvěle zmatňuje a je hladký.Nevím, co bych Vám k tomu víc řekla, než spokojenost.
Štětce jsem zatím měla jen takové levnější a ne moc kvalitní.Do tohohle jsem se zamilovala, protože je nádherně jemný a na obličej neskutečně příjemný.Zatím jsem si nevšimla, že by z něj vypadl jediný chlup.Skvěle s ním nanáším pudr i tvářenku.
Co se mi líbí je, že e-shop Pureskincare prodává produkty vhodné pro vegetariány a vegany, bez alkoholu, parfémů.Nic není testováno na zvířatech!
Pudr ZDE, štětec ZDE

17 comments:

  1. Vypadá dobře!
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ty jejich štětce jsou parádní, taky momentálně jeden testuju a s těmi levnými se absolutně nedá porovnávat :)

    ReplyDelete
  3. jé, tak z tohoto e-shopu si musím něco objednat! :)

    ReplyDelete
  4. vypadá to dost dobře, nějaký štětec bych iý potřebovala:D :)

    ReplyDelete
  5. ten pudr mě zaujal:) a taky mě vyhovuje víc ten přáškový, než ten "slisovaný" :D

    ReplyDelete
  6. sypké pudry mám taky daleko raději, tenhle vypadá dobře, už jsem na jejich kosmetiku několikrát koukala :)

    ReplyDelete
  7. Vapadá skvěle, děkuju za tip :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Z tohoto e-shopu mi teď má přijít minerální make up, tak jsem na to zvědavá. Ale když chválíš, myslím si, že budu taky nadšená :).

    ReplyDelete
  9. štetec vyzerá úžasne a e-shop schopne ;))

    ReplyDelete
  10. štětec vypadá suprově, ale ta cena :O

    ReplyDelete
  11. Štětec musí matovat sám :) Paráda, škoda, že je tak drahý :/

    ReplyDelete
  12. Ten vypadá fakt bledě, ale mě by asi taky byl skvěle :)

    ReplyDelete
  13. Proč mažeš konstruktivní kritiku ( sypký a tuhý pudr, místo slisované ;) ), která ti měla ti pouze pomoct ? Takhle akorát děláš špatnou reklamu sobě, tak eshopu, který ti poslal produkt zdarma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale už vidím, že jsi vzala radu k srdci a opravila jsi Tvůj výraz práškový pudr na sypký ;)

      Delete
    2. Protože akorát hledáš chyby aby jsi mohl/a kritizovat, nejsem zrovna klidný člověk a tak radši reagovat nebudu.

      Delete
    3. Žádné chyby nehledám, jen jsem ti chtěla pomoct, ale vidím, že jsi to nepochopila, klidně budu ráda za Tvoji reakci.

      Delete
    4. Ale moc mile jsi to neříkala :D.Nevím, co na tom slovu bylo tak hloupého, ale jak myslíš :)

      Delete