November 6, 2012

Rainy days

Nevím o čem psát v tak hnusném počasi, když je tma už ve čtyři a já nemůžu pořádně nic fotit.Alespoň Vám ukážu nějaké nové věci, není to všechno, ale většina už byla v outfitech, tak mi přišlo zbytečné to tady zmiňovat.Všechny věci uvidíte brzy na mně :).
Miluji velké náhrdelníky!Tohle je úlovek z Kristinescollection.
O koženkové vestě jsem si zmiňovala už dávno na FB, po dlouhém čekání konečně dorazila.
 Nejlepší šaty z Axparis
 Dnešní balíček z e-shopu Pureskincare.cz, brzy bude recenze.
 Snad si užíváte školu a deštivé dny!:D

33 comments:

  1. tak šaty jsou peckový, taky by se mi takové líbily ;)

    ReplyDelete
  2. ty šaty jsou naprosto nejlepší :O

    ReplyDelete
  3. vesta a šaty!
    u nás bylo zase nějak moc pěkně teplo a sluníčko, takže zítra bude hnusně :D

    ReplyDelete
  4. ta vesta je úžasná:)

    ReplyDelete
  5. Ta vestička je luxusní :OO ♥

    ReplyDelete
  6. První dvě věci jsou dokonalé! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zajímavý náhrdelník :-)
    No já jsem dnes celý den doma, takže mě to počasí ani nějako nevytrhuje.. válím se celý den :D

    ReplyDelete
  8. ta kožená vesta je skvělá, chci si ji také pořídit ))

    ReplyDelete
  9. ty šatičky vypadají hodně dobře

    ReplyDelete
  10. Wow, šaty! Těším se, až je uvidím na tobě :)

    ReplyDelete
  11. šaty vypadají suprově!
    zůčastni se giveaway na mém blogu:)

    ReplyDelete
  12. náhrdelník je boží! :) těším se, jak ho sladíš :)

    ReplyDelete
  13. Ano ty šaty jsou vážně nejlepší !

    ReplyDelete
  14. to u nás bylo dneska docela pěkně, ale já se válím doma protože jsem nemocná ://

    ReplyDelete
  15. Moc se mi líbí náhrdelník a ta vestička je překrásná ;)

    ReplyDelete
  16. těším se na outfit s tou vestou!

    ReplyDelete
  17. vesta a šaty sú best tohto shoppingu ;)

    ReplyDelete
  18. Tak ten náhrdelník je bomba!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. skvelej clanek a skvelej blog, sleduji! :D :)

    ReplyDelete
  20. It's raining day these weeks over here.
    Love the jacket and the dress! :)

    ReplyDelete
  21. Přijde mi, že včera to ještěšlo,... ale dneska je vážně hnusně. Ten náhrdelník je moc pěkný

    ReplyDelete
  22. Pekný postík :)

    Poď na Estée Lauder Giveaway na mojom blogu :)

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    ReplyDelete
  23. myslím, že to stmievanie je strašné! a vesta je úžasná!

    ReplyDelete
  24. zajímavý náhrdelník, takový jsem ještě neviděla :)))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    ReplyDelete
  25. Ty šaty jsou skvělé! :-))

    ReplyDelete
  26. Jsi úžasná!!!



    www.pavlina-javurkova.blogspot.com


    Pavlina

    ReplyDelete