December 13, 2012

Coat and peplum skirt

Konečně jsem se dneska odhodlala něco vyfotit.Vzala jsem si kabát který mám z Indressme a peplum sukni po které jsem dlouho toužila.K tomu jsem po dlouhé době vytáhla tyhle punčocháče.Dnes ráno jsem zveřejnila giveaway, která potrvá jen do zítra, tak se rychle zúčastněte :)
 [Coat:Indressme (here)/skirt:Nowistyle (here)/tights:Gate/wedges:Fashionshop.sk]
Znáte tento e-shop?Jen chci říct, že už odtamtud mám hodně věcí a vždy jsem byla spokojená.Poštovné je zdarma a věci vždy vypadaly jako na fotce.Na stránkách najdete podrobnou tabulku velikostí, vše co se platby týče atd..

45 comments:

  1. nádherné :) moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  2. Pekný outfit. Tá kombinácia oranžovej farby s čiernou je skvelá !
    Veľmi sa mi páči fotka, kde fúkaš sneh ;)

    ReplyDelete
  3. sluší ti to :)
    páni takhle bych zmrzla :D :D

    ReplyDelete
  4. super kabát, pančuchy, sukňa no úplná dokonalosť!
    ;)
    e-shop poznám ale bohužiaľ od tamaď ešte nič nemám :/

    ReplyDelete
  5. vy teda máte snehu a tu nič :/
    inak skvelý outfit, tie topánky sú svetové!

    ReplyDelete
  6. ty punčošky jsou parádní! moc se mi líbí ta barva.

    ReplyDelete
  7. Ty punčocháče jsou nádherné, kabát taktéž. Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  8. Perfektní outfit jen na té prvé fotce bych asi umrzla :D:))

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. krásná nejkrásnější!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Stejně tě obdivuju za to, jak si v takových mrazech můžeš vzít tílko! :D
    nejlepší<3

    ReplyDelete
  11. pekná sukňa :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    ReplyDelete
  12. Nádherný outfit, hlavně ty punčošky jsou úžasný! Moc ti to sluší :) A máš krásně udělané vlasy♥
    Nikus

    ReplyDelete
  13. tá predposledná fotka je najkrásnejšia :) :)

    ReplyDelete
  14. Opět krásné fotky, prostě paráda!

    Jen se zeptám, co máš v plánu s vlásky? Necháváš si je odrůst, tu tmavou, nebo ses nedostala k barvení? Jak moc tmavou nemám ráda, tak k tobě mi zrovna jde!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám i svoje tmavě hnědé, takže v plánu nemám nic :)

      Delete
  15. I když se na ty fotky jen dívám, je mi zima :D A le krása, sluší ti to :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ta sukně je skvělá, peplum se mi líbí :)

    ReplyDelete
  17. ty vlasy máš tady dokonalé!
    a sukně je nejlepší!

    ReplyDelete
  18. wow, wow, wow! :-) jsi krásná a divím se, že jsi nezmrzla! krásný outfit!
    Tereza♥

    ReplyDelete
  19. a sedi velikosti podle tabulky? :) bojim se kdyz nosim velikost XL ze mi to bude i tak male diky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Některé věci jsou one size a to odpovídá tak S.
      Ale některé věci mají i ve více velikostech a pokud si objednáš XL, tak Ti sedět bude :)

      Delete
  20. tééda ty si jsi ale odvážná se takhle odhalovat na focení :)))) mě je vždycky hrozná zima i jen ve svetru, když sundám kabát :D ...
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    ReplyDelete
  21. jsi odvážná, já už bych na to neměla se vysléct, válčím s nemocí jak nikdy :D
    ale sluší ti to, hlavně tu máš krásné vlasy :)

    ReplyDelete
  22. Tak tohle je super!!
    Nejlepší outfit :-)
    A ty punčochy..Achjo

    Pavlína Javůrková

    Love.

    ReplyDelete
  23. strašně se mi líbí barva těch punčoch!)

    ReplyDelete
  24. Nádherný kabát a šaty! Moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  25. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  26. Krásný kabátek!
    vik-ladyla.blogspot.cz

    ReplyDelete
  27. Si krásna !! <3 <3 <3

    tiež by som bola rada, keby si navštívili môj blog. Som moc vďačná za každý jeden komentár, alebo pravidelného čitateľa - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  28. boží fotky,boží outfit:)

    ReplyDelete
  29. krásný :)

    ReplyDelete
  30. fajn, nejdem sa ťa pýtať či ti pri fotení bez kabátu nebola zima :D
    krásny outfit, :)

    ReplyDelete
  31. Obdivuju, že i ve sněhu dokážeš chodit na podpatkách:))

    ReplyDelete
  32. Můžu se zeptat, jak platíš při nákupu z toho obchodu? Používáš PayPal nebo přímo kartou? A jak je to s placením DPH a clem? Jak jsem si všimla, obchod posílá z Číny. Dík za odpověď. Jinak ti to moc sluší. Mirka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tady odtud jsem clo nikdy neplatila.
      Jinak se platí přes paypal :)
      http://www.indressme.com/payment-methords

      Delete
  33. Tá sukňa je veľmi pekná, sedí ti. A tie boty, no zbohom. Sú úžasné! Máš nádherné fotky :).

    ReplyDelete
  34. Ahoj, zvu tě na můj blog, kde právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  35. krásny outfit a tá sukňa... mega :)

    o dva dni končí moja prvá giveaway, ktorá prebieha tu:

    http://spwfashion.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  36. ten kabát je úžasný a Tobě to moc sluší, na stránky se určitě mrknu, protože ten kabát mě prostě dostal :)

    ReplyDelete