December 27, 2012

December new in

Tenhle rok se u nás na Vánoce moc nehrálo.Společně s rodinou se neslavilo a já se domluvila s mamkou, že si věci koupím sama.Pod stromeček jsem pár věcí dostala, ale většinu jsem si koupila v Praze a také jsem dostala mobil, objektiv, brašnu na foťák už před Vánoci.Takže tady asi nebudu "machrovat" jako ostatní, ale budíž :D.Některé věci jsem ani nefotila, protože jste je už modli vidět v outfitech.
[Deichmann/?/Tally Weijl/CCC/NY/FashionFromUK/FashionFromUK/H&M/NY/Nowistyle.jp/černé punčochy/Edressy/NY/NY/C&A/C&A]

52 comments:

  1. Ty flitrované kraťasy jsem okukovala, jsou perfektní :-)

    ReplyDelete
  2. tu zlutou podprdu mam taky:))

    ReplyDelete
  3. nejlepší new in co sem asi kdy viděla !

    ReplyDelete
  4. Leo, kde kupuješ tak úžasný boty? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to pod článkem..tyhle jsou z Daichmannu a CCC:)

      Delete
    2. Jsem blbka, už to vidím. :-D

      Delete
  5. Ty první boty jsou naprosto perfektní! :)

    ReplyDelete
  6. co máš za novej objektiv ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ten 50mm, ale dostala jsem ho už před Vánoci

      Delete
  7. Nádhera! Boty jsou dokonalé! Ale já bych se na nich zabila :D A líbí se mi i svetr z CA s kříži..já takový neobjevila..:/ Snad v Lednu :)

    ReplyDelete
  8. Super věci! :) chtěla bych se zeptat, nosila by jsi pánské trenky? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chceš outfit jo?:D
      Možná na spaní tak

      Delete
  9. ty první boty jsou krásné .)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. pekne boty :-) aky si dostala mobil a odkial mas prosim ten naramok.??? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Náramek je z http://www.facebook.com/FashionFromUK?fref=ts
      a mobil mám Sony xperia miro

      Delete
  11. tolko nadhernych vecii :o) woow !

    ReplyDelete
  12. Všechny ty boty CHCI <3
    Si žiješ ti povím :D, doopravdy moc pěkné, ale nejvíc se stejně těším až se ukážeš ve všech těch botách :)<3

    ReplyDelete
  13. užasne topanky :)))) ja som inak tiez maniak na topanky a oblecenie, takže len tiško zavidim ale v dobrom :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    ReplyDelete
  14. unosíš všechny ty botky? :D:) krásný věci!

    ReplyDelete
  15. tyhle jsou odkud prosim?


    http://1.bp.blogspot.com/-HINHOQI3DFc/UNyqevwmq2I/AAAAAAAAJfk/i5dbokroq5c/s1600/IMG_9831.JPG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Píšu to pod článkem..
      Tally Weijl ;)

      Delete
  16. všechno je krásné taky bych brala;))

    ReplyDelete
  17. ty druhý boty? :O dokonalý!

    ReplyDelete
  18. áá nejradši bych ti všechno sebrala a utíkala pryč! :D

    ReplyDelete
  19. Ty boty <3 Umírám z nich :D

    ReplyDelete
  20. Známa si teď taky koupila ty 1 boty jsou pěkné.:)
    Jinak moc hezké věci.:)

    ReplyDelete
  21. Všechny věci jsou hezký,ale ty boty jsou nej :)
    TerezaKubalova

    ReplyDelete
  22. úplne dokonalé veci
    ako vidím fakt si na topánkach závislá :D

    ReplyDelete
  23. ani neviem čo sa mi viac páči..jednoducho nádhera! :)

    ReplyDelete
  24. Na ty černé boty z Deichmannu jsem se dívala také, ale nakonec jsem sáhla po světlé variantě s nižším podpatkem :)
    Jinak ostatní věci jsou moc krásné :)

    ReplyDelete
  25. Takových botiček :) Škoda, že na vysokých botách nevydržím moc sloho :D

    ReplyDelete
  26. ty boty jsou nejlepší, mě se vždycky v ccc nějaké zalíbí :)

    ReplyDelete
  27. toooooooooľko topánok, vaau

    ReplyDelete
  28. Úúúúúžasný ♥

    ReplyDelete
  29. to tričko "rock" mám taky, ale vínový ;D

    ReplyDelete
  30. Ty první a druhý boty jsou úžasný! taky se mi moc líbí ty flitrovaný kraťásky! :)

    ReplyDelete
  31. perfektní boty! už se těším na outfity:)

    ReplyDelete
  32. Páni, ty si musela být teda hodná ! :D

    ReplyDelete
  33. Ty první mi přijdou dokonalé :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejsi sama♥ mamka má vkus!:D

      Delete
  34. Ty boty jsou hodně dobrýý!:D

    ReplyDelete
  35. Tak tyhle jsou skvělé ♥
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    ReplyDelete